Podnikani v USA

Blog: Informace o tom jak podnikat v USA, jak prorazit, napady, apod.

Podnikani v USA random header image

Napady na podnikani: hodnot.cz a fitnessparadise.cz

July 8th, 2007 · 21 Comments

Dalsi email k tematu napadu na podnikani ctenaru tohoto blogu, kteri chteji ziskat nejaky feedback od ostatnich uzivatelu Rad zverejnim vas email za podminky, ze to je zajimave, uprimne (ne nejaky propagacni bullshit) a chcete ziskat nejakou radu z teto komunity.

Dobry den,

precetl jsem si Vas web Podnikani v USA a velice me zaujal, jelikoz jsem celkem podnikavy clovek, ale bohuzel v CR jsem mel zatim dost neuspech :( Zacal jsem delat web seznamky (www.hodnot.cz) a e-shop s fitness vyzivou (www.fitnessparadise.cz)… nicmene ani jedno mi nic moc neprineslo. Seznamku jsem zatim nedodelal, ale stale na ni pracuji, nicmene me odradilo to, ze jsem nemel prilis velky feedback tady v CR. Reklama (google adsense) mi vydelala nejakych ubohych $5 za mesic, coz je tak nejak smesne, na to ze mam skoro 2000 registraci. Zacal jsem tedy s kamaradem na www.fitnessparadise.cz , coz je e-shop s fitness doplnky vyzivy, zkousel jsem registrovat a propagovat web vsude mozne, na vyhledavacich, na specializovanych webech a podobne, ale do dnesniho dne si nikdo u nas nic nekoupil a to to tam mame skoro pul roku. Kamarad (kolega) ovsem zaregistroval odkaz na webu v USA a tak jednou do mesice se objevi nejaky American zijici v Praze a neco si od nas objedna, ale v CR prakticky nikdo. Tim, co jsem si precetl na vasem webu se mi potvrdila teorie, ze trh v CR je totalne mrtvy, ale v USA to opravdu asi jde. Proto bych mel na Vas velkou prosbu, nevim, zda mi vyhovite nebo alespon odpovite a poradite, ale zkusit se ma vsechno a jakekoliv podnikani je zalozeno HLAVNE na komunikaci a tak to zkusim - Dokazal byste mi poradit, co bych mel delat, aby moje 2 projekty, o kterych jsem psal zacaly vydelavat? Je opravdu trh v CR mrtvy a je tedy lepsi podnikat v USA?
Dobry den, psal jsem Vam zhruba pred mesicem a rad bych se Vas zeptal na dalsi veci ohledne meho projektu (te fotoseznamky) … Jde mi o to, ze bych rad vydelaval i na necem jinem, nez jen Google Adsense a tak se Vas ptam, zda Vas, jakozto zkuseneho web-podnikatele, napada, na cem by se na takovem webu dalo jeste vydelat? Pripravuji novou verzi, ve ktere bude mozno hodnotit fotografie ruznych kategorii (profilove, osobni, zvirata, auta, eroticke atd..), seznamovat se (podle fotek a profilu i podanim inzeratu v
seznamce), zasilat si mezi sebou vzkazy (ve stylu ICQ), diskutovat v diskuzi, napsat si vlastni blog, mit serazene fotky v albech, vytvorit si seznam pratel atd… Dale bych se chtel zeptat, zda si myslite, ze takovy web by mohl prorazit i v zahranici? Myslim tim, ze bych ho napr. prelozil do anglictiny (prip. nemciny), nazval trosku jinak a koupil .com (prip. .de) domenu. V USA, si myslim, ze je takovych webu dost, ale napriklad v Nemecku jsou takoveto weby (friendscout24.de, flirt-fever.de, ilove.de a pod…) vetsinou placene. Registrace tam jsou vetsinou zdarma, ale napriklad sluzba cteni vzkazu je zpoplatnena cca 1 euro, takze pokud bych zarucil, ze vzkazy by byly zdarma, pak si myslim, ze by o to mohl byt zajem. Nemci, jak jsem zjistil, take radeji pouzivaji myspace.com v anglictine, nez tyto zpoplatnene weby. Co si o tom myslite Vy?

Dale jsem zkousel kontaktovat asi 50 zvucnych firem v CR s zadosti o sponzoring, pripadne o spolupraci (napriklad Village Cinemas s rezervaci vstupenek a pod…), ale, bohuzel, vsichni do jednoho mi bud odepsali, ze nemaji zajem, nebo vubec neodepsali. To me dost mrzelo, ale nevzdavam to, jelikoz vidim, ze konkurencni weby slusne vydelavaji, muze tedy i ten muj. Napada Vas, koho bych o sponzorstvi, pripadne nejakou komercni spolupraci, mohl jeste kontaktovat? Zkousel jsem nadnarodni spolecnosti jako banky, mobilni operatory, velka kina a podobne. Bohuzel jsem u nich nenasel pochopeni :)

Popularity: 48%

Tags: Napady & Startups

21 responses so far ↓

  • 1 pepe // Jul 8, 2007 at 2:34 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Pokial ide o www.fitnessparadise.cz, urcite by som prerobil cely web. Proces, kym sa clovek doklika ku konkretnemu produktu je velmi zlozity. Verim tomu, ze kvantum ludi odradi od nakupu prave to. Preto by som odporucal cele to zjednodusit, vyhodit zbytocne kecy, vyhodit framy a hned na titulnu stranku dat to, o com to cele ma byt - produkty.

  • 2 fandor // Jul 8, 2007 at 2:46 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Muj pohled na vec. Predne, citim z tveho mailu trochu naivitu, podnikani na internetu je jako kazde jine podnikani, ma sve urcite zakonitosti, kdyz neco nefunguje, je treba hledat chybu predevsim u sebe resp. u sveho produktu nebo sluzby. Trh v CR funguje celkem slusne, samozrejme neni na takove urovni jako v USA, ale stale je mozne se podnikanim na internetu velmi dobre zivit, alespon na ceske pomery.

    Ke tvym projektum - Seznamka - chybi tam pridana hodnota, je to jeden z desitek podobnych projektu v CR, v zasade okopirovany koncept hotornot.com. Pokud se podivas na soucasneho ceskeho leadera - libimseti.cz, tak neustale inovuji (online radia, videochaty pres flash = vrazeji do toho plno penez a usili), tmeli komunitu (poradaji srazy uzivatelu), delaji intenzivni promo (partnerstvi ruznych kulturnich akci, maji svuj stanek na festivalech), proste do toho busi ze vsech sil. A zda se, ze se to vyplaci.

    Dnes uz nestaci vzit nejaky existujici koncept, okopirovat ho a cekat na zazrak (tedy je to mozne, pokud nic takoveho v CR neexistuje). Musis prijit s nejakou inovaci nebo treba vyuzivat know how jak zdarma (pres SEO) dostat lidi na svuj web.

    Dobre je, ze premyslis o placene seznamce - o tom jsem taky premyslel, jaktoze v US frci jak svina sluzby typu match.com a v CR nic. Nedokazu na to odpovedet, ale myslim, ze vymakana a mozna i placena seznamka by mohla mit v CR sanci (treba jen pro urcitou skupinu lidi - starsi lidi, gaye, …). Nevim ale, jak a na cem to cele postavit. Hodnot.cz nema v soucasne podobe sanci nejak penize vydelavat, protoze tam neni ani traffic, ani nic jineho zajimaveho.

    K eshopu s fitness - ten eshop je hrozny, po vsech strankach. Nejvice mi vadi jeho zcela nestandardni ovladani a vzhled (=obtizne se v nem prohlizi zbozi a nakupuje). Otevri si Seznam.cz, zadej fitness doplnky a prohledni si jednotlive eshopy, specialne treba tento: http://www.fitness-eshop.cz. Pokud by sis mel vybrat, kde si koupis zbozi, jestli v uvedenem eshopu nebo ve tvem, kde to asi bude? Vubec ti doporucuju projit zabehnute eshopy jako mall.cz, alza.cz, czechcomputer.cz, vltava.cz, kasa.cz a zjistit, jak by to melo vypadat. Kdyz si stahnes a naimplementujes nejaky opensource, treba OsCommerce nebo Cubecart, tak bude vysledek o sto procent lepsi.

    Dalsim problemem je internetovy marketing, eshop je totalne nepratelsky k vyhledavacum, ktere ti mohou prinest vetsinu zakazniku. Nema cenu vypisovat vse co je potreba zmenit, stahni si SEO knizku (http://seo.jasminka.cz/), poradne procti a podle informaci v ni obchod predelej.

    Mozna jsem to napsal prilis drsne, je videt, ze mas do internetoveho podnikani chut a elan, ale je potreba to zacit delat uplne jinak. Kdyby si se chtel na neco zeptat, napis na jerome @ fandor puntik cz, pokud jsi z Prahy, nabizim ti hodku dve sveho casu nekde u piva.

  • 3 John Vanhara // Jul 8, 2007 at 4:25 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Tohle je velmi dobry prispevek od Fandora vcetne te nabidky na konzultaci.

  • 4 Petr // Jul 8, 2007 at 4:42 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Zdravím.
    Souhlasím s předchozími komentáři. E-shop je hroznej. Tyhle věci se ale přes net prodávají, vím to, znám pár lidí co to dělejí. Dokonce jsem do toho chtěl jít, ale mám teď jiné priority. Neporovnával jsem ceny, ale tyhle obchůdky fungují a můžeš si nadělat stálí zákazníky, jen musíš mít jedny ceny na webu a jiný pro stálí zákazníky. Za předpokladu že vyhodíš ty kecy před nabídkou.

    Co se týče seznamky tak mi to přijde jak nedokonalá kopie. Líbilo se mi jak jsi psal o hledání sponzorů… Je to těžký, že? A to jsi s prominutím nezvedl prdel. Ale ani to by ti moc nepomohlo. Zkus přemýšlet z druhé strany. Co by z toho měl případný inzerent? Zapoměň na obecný kecy, jakou konkureční výhohu by z reklamy na tvých stránkách měl? Pokud na nic nepřijdeš tak je dle mě jen jedna možnost Google AdSense.

  • 5 Cappy // Jul 8, 2007 at 5:59 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Pánové, v klidu. Tyhle komentáře jsou masakr.

  • 6 Oleg // Jul 8, 2007 at 11:58 pm  Add karma Subtract karma  +0

    co se tyce tech zadosti o sponzoring… ono totiz je solidni kdyz sam clovek prijde na osobni schuzku k tomu u koho si chce poprosit sponzoring. Mail psat je docela nesoldni. To uz je lepsi tisteny dopis.

    jinak souhlasim s prispevkem od fanfora

  • 7 Roman // Jul 9, 2007 at 12:03 am  Add karma Subtract karma  +0

    Masakr sice jsou, ale jsou pravdivé. Lepší dostat facku teď než později.

  • 8 Mário Roženský // Jul 9, 2007 at 12:11 am  Add karma Subtract karma  +0

    Nemá cenu psát znova to samé, Fandor to vystihl přesně. Eshop - hrozná grafika a nikde nevidím produkt, kliknu na první odkaz, jedna krabička bobků, kliknu na dfruhý odkaz a teprve nějaké produkty. A to ty odkazy jsou nevhodné barvy na nevhodném pozadí, kompletní redesign, rvát uživatelům produkty stále do očí, nabídnout dobrou cenu atd.

    A seznamek je v čr mraky. Otevřu tu tvoji a vybafne přes celou stránku na mě nějaká hnusná ženská, to se mi fakt nelíbí, radši úvodní stránku s nějkými kategoriemi, a někde na boku minifotka, a u toho hodnocení, po kliknutí se dostaneš na velké fotky. Atd atd.:)

  • 9 Tomas Bibrlik // Jul 9, 2007 at 1:01 am  Add karma Subtract karma  +0

    Taktéž souhlasím s Fandorem, ten to vystihnul dle mého do puntíku. A podle mě to není vůbec drsný komentář, ale PRAVDIVÝ. A v tom je velký rozdíl!

    V podstatě fandor popisuje v kostce, jak se tomu věnovat. Ale nezabere to jen ty 2hodiny u piva, boužel. Tak jednoduché nic není.

    P.s. - škoda jen, že nejsem z Prahy, bo bych z velikou radostí zašel stebou (fandore) na pivo. Snad se někdy zadaří i mimo Brno :)

  • 10 TonyK // Jul 9, 2007 at 2:25 am  Add karma Subtract karma  +0

    Web předěláš celkem lehko (osCommerce to jistí) a pokud máš konkurenceschopné ceny tak i objednávky přijdou, ale rychle si zaregistruj fitness-paradise.cz, nebo to udělám já ;-)

    PS: Jak máš zajištěnou logistiku?

  • 11 RAY // Jul 9, 2007 at 4:08 am  Add karma Subtract karma  +0

    Původně jsem chtěl poslat podobný výprask jako napsal fandor (byť by určitě nebyl tak trefný a vtipný), ale nezbývá než se pod to, co fandor napsal, jen podepsat.
    I když to vypadá tvrdě (a fandora možná proklínáš) jsou jeho rady k nezaplacení (a nabídka 2h u piva od člověka fandorova kalibru se IMHO neodmítá - využij jí).

    Někdy, když tady čtu ty poslané podnikatelské záměry, tak se mi zdá, že těm podnikatelům by prospělo si přečíst něco o cash-flow (a podobných principech, ať už podnikáte v čemkoli) a dále něco o tvorbě webů (o SEO, přístupnosti atd - dneska se o tom píše na každém rohu). Dneska to už nefunguje jako před pěti lety, že člověk udělal otřesnej eShop a lidi v něm začali nakupovat aniž by člověk vyvíjel nějakou aktivitu.

    TonyK napsal:
    > Web předěláš celkem lehko (osCommerce to jistí)

    osCommerci radši ne, spíše něco co už nepoužívá table design (a jde to dobře skinovat) - třeba ZenCart.

  • 12 Antonín Daněk // Jul 9, 2007 at 4:55 am  Add karma Subtract karma  +0

    Co dodat, snad jen k hodnot.cz. Ten grafickej Toplist bych vyhodil, protože to zavání amatérismem (a pouhých 8 lidí online u stránek tohodle typu spíš odradí). Taky bych trošku reguloval ty náhodný úvodní fotky (teď tam na mě vybafnul chlap se staženýma kalhotama (Zett) -> okamžitě zavírám :o) ).
    Mrzí mě že se musim přidat k destruktivním komentátorům, ale v týhle kategorii podle mě nemáš šanci. Jde hlavně o to aby ten server byl známej a měl co nejvíc uživatelů, provedení je až věc druhá a v tom je Libimseti někde jinde.

  • 13 Nill // Jul 9, 2007 at 8:22 am  Add karma Subtract karma  +0

    Kdyz si otevres samosku v realnym svete mas konkurenty dejme tomu v okoli 5 km, na internetu jsou tvy konkurenti vsichni, je jich radove vice, podle toho musis i koncipovat projekt, nestaci jen otevrit eshop. Doporucuje ti prehodnotit stavajici projekty, udelat si analyzu konkurence - co konkurenti maj, co nemaj, v cem muzes byt lepsi. Pokud nemas dostatek kapitalu na prosazeni projektu “silou”, musis prijit s necim hodne inovativni, co lidi zaujme natolik, ze tomu budou delat reklamu zdarma. Ale to tu asi hledame vsichni :D.

  • 14 PD // Jul 9, 2007 at 9:04 am  Add karma Subtract karma  +0

    Dobry den, diky za rady.

    Ohledne hodnot.cz se to ma takto: Uz vice, nez 3 mesice, intenzivne predelavam stavajici verzi - presne tak, jak uz zde nekdo rekl - mam misto nahodne fotky na zacatku vypis kategorii, fotky jsou nyni autorozovany (ty nevhodne jsou smazany, vhodne dostavaji flag autorizovano - zobrazuji se ostatnim), zkratka cele to predelavam, uz snad tento mesic to bude v provozu na hostingu - zatim to mam doma. Kazdopadne pripravuji do tohoto webu jeste 2 veci, ktere konkurence nema a to webovy instant messenger a hru Hodnot (kde si navzajem uzivatele kladou otazky, odpovidaji na ne a hodnoti je) To ovsem uz nebudu delat ja, ale asi nekdo jiny (neumim AJAX).

    Co se tyce fitnessparadise.cz, tak mi prislo zajimave, ze tu byla kritizovana grafika. Kdyz mi ji grafik vytvoril, me se libila a nechal jsem ji zhodnotit i lidmi a dopadlo to velice pozitivne. Co se tyce koncepce e-shopu, tak na uvodni stranku asi dam ty nejzadanejsi produkty. Kazdopadne nejvetsim problemem je navstevnost. Asi budu muset zaplatit kvalitni SEO, jelikoz sam jsem jakesi zbastlil, diky kteremu tam nejaka navstevnost je, ale je to furt malo.

    Jsem z Prahy a neni pro me problem se o vikendu nebo i pres tyden sejit a pokecat o tom. Sice pivo nepiju, ale to neva :) Napisu mail Fandorovi a pokusim se s nim domluvit na schuzce.

    Jeste jednou za komenty a zapremyslim nad tim.

  • 15 xdream // Jul 9, 2007 at 2:11 pm  Add karma Subtract karma  +0

    ja obcas potravinove doplnky kupuji ale na lekarna.cz, jsou zavedenejsi. Malym e-shopum se snazim vyhybat. Kdyz hledam novy e-shop tak pres toplist :-)
    Do tveho fit shopu jsem trikrat kliknul a vzdal to.
    Good Luck!

  • 16 marek // Jul 9, 2007 at 11:48 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Když se provede hodně dobře seo,lidi už přijdou a hned to dostane jinou razanci :) To je třeba ta lekarna.cz - občas tam taky něco koupím, ale jenom díky tomu že když něco hledám je většinou na prvním místě a jsem línej hledat něco dál…

  • 17 Milan // Jul 10, 2007 at 1:49 am  Add karma Subtract karma  +0

    Nebudu se zde zabyvat seznamkou, jedina ktera me kdy zaulaja byla polska sympatia.pl Nicmene k shopu, jak pisou vsichni, je otresnej. Ted k jeho propagaci - samozrejme, vyhledavace a spolehat se na ze nekdo bude hledat na google… bla, bla, bla… Rekneme si uprimne, kdo chodi do posilovny? Pracuje vubec s pocitacem? Pokud ano, na jake urovni? Je vubec schopen na tom internetu neco najit? To mate tak, lidi co se na internetu pohybuji, jsou prevazne “špekulanti”, co projedou 20 obchodu, kde maji jakou kravinu o 5 Kc levneji… Vy tam ale potrebujete dostat lidi co posiluji, co maji penize a tak kupuji svoje bobule na baru v posilovne. Jsou to vetsinou lide, co tim zijou, furt ctou casopisy, sledujou svoje idoly na obrazcich atd. Ja osobne bych dal tistenou reklamu do tech casopisu - nebude jich vic jak 2-3, nejctenejsi asi jeden. Udelal akcni produkt a v tom inzeratu ho nabidl s minimalni marzi. Predpokladam, ze je zaujme cena a privabi je to se podivat na vas web, pripadne si to koupit. 80% se pred dalsim nakupem podiva na vas web, za kolik mate danou vec, co prave chteji…

  • 18 bero // Jul 10, 2007 at 10:14 am  Add karma Subtract karma  +0

    Nektere zajimave nazory pana majitele hodnot.cz jsou k nahlednuti zde na trickach. Hledejte pod nickem ‘pulse’ http://foto.pesava.cz/index.php?dir=./album/98_tricka Pripadne pulsedriver na http://portal2.dkm.cz

  • 19 Petr // Jul 10, 2007 at 11:02 am  Add karma Subtract karma  +0

    Super komentare, jsou poucne nejen pro autora hodnocenych projektu :-)

    Muj nazor:
    hodnot.cz - vybafla na me nicmoc holka pres celou obrazovku - co takhle uzivatele prezentovat trochu decentneji? Pokud se navstevnik natrefi na nehezkou fotku, odejde. Radeji zobraz popis slecny a mensi fotku dej nekam do rohu :-) V designu mne vylozene vadi toplist a W3C logo. To bych uplne vyhodil, info o navstevach muzes pridat nahoru k poctu registrovanych uzivatelu a W3C logo absolutne nikoho z tupeho konzumniho stada nezajima. Je videt, ze jsi HLAVNE programator a snazis se oslnit jine programatory, jinak bys to tam nedaval :-)

    Fitness - vytku mam jednu velikou: po napsani adresy ocekavam e-shop a ne kecy s tim, ze se do e-shopu dostanu pres jeden nevyrazny link. Ocekaval bych hlavni stranku plnou obrazku zbozi, nejlepe “akcni ceny” a v nabidce vlevo kategorie zbozi. Ze je to e-shop s doplnky, pozna uzivatel i podle nabidky, nemusis mu to psat na uvodni stranku, ze ktere se musi nekam slozite proklikavat :-)

    Jinak veta “Ja tohle zkratka nechci vzdat, nechci skoncit jako robot v nejake nadnarodni firme, ktera me akorat sedre z kuze a da mi jenom tak neco na zivobyti.” se da tesat do kamene, drzim ti palce a budu se tesit i na rady ostatnich navstevniku :-)

    A abych trochu odlehcil fitness tema, davam na adresu http://www.free8bit.net/tmp/dbenchpress.jpg obrazek jednoho svalovce s nazvem “Double benchpress” :-)))

  • 20 Cappy // Jul 10, 2007 at 11:44 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Jméno je přínosné, ale nestačí. Základní návšťevnost webu, jakéhokoliv webu, se buduje jeden až dva roky (podle zaměření a obsahu). Teda dva roky neděláte nic jiného, než že budujete, píšete, vymýšlíte a zpracováváte nějaký nosný obsah, který navíc musí mít nějakou přidanou hodnotu pro čtenáře (jako to dělá třeba John, nebo jako to dělám já, a spousta jiných). V tomto období můžete na nějaký byznys v klidu zapomenout, teda pokud nemáte zvláštní štěstí z hlediska volné díry na trhu nebo nemáte příležitost uspokojit nějakou uměle stimulovanou poptávku.

    Je třeba si uvědomit, že Internet je nejtvrdší tržní prostředí jaké kdy existovalo. Je to nejtvrdší trh všech dob. Nikdy v minulosti byste nenarazili na něco takového, na tak drsné prostředí.

    Tomu člověku bych teda doporučil, aby pěkně zůstal v práci, aby nepřišel o nějaký stabilní příjem a ten obchod aby budoval za pochodu. Při práci. Jakákoliv nezajištěná “hurá akce” vždycky dopadně katastrofálně.

    Když bych podnikání srovnal se sportem, tak přece musí být jasné, že nevlezete na plac a nestanete se mistrem světa. Musíte se napřed vypracovat. Něco předvést a postupně si získat fanoušky. Pokud vám tohle není jasné, tak se podnikáním ani neobtěžujte.

  • 21 Aes // Jul 11, 2007 at 1:33 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Nechci celý projekt “Hodnoť” odsoudit do záhuby, ale podle mě ho nic světoborného nečeká a řekl bych že se zde autor dopustil několika hrubých chyb již v základu.

    Pokud vymýšlím nějaký projekt tak první o co se zajímám je jak mi to bude vydělávat, kde budu brát peníze, jakou formou bude probíhat reklama, kdo budou zadavatelé apod. Přijmy z Adsence jsou sice lákavé ale troufám si říci že nikdy se to nevyrovná “pronajatému prostoru na dobrém místě”. Z vlastní zkušenosti mohu říci, že příjem z reklamy se u úspěšných webů pohybuje zhruba kolem 100 - 150 000,-/měsíčně. Možná to tedy bude znít moc formálně ale udělat si v začátcích bussines plan by takovéto situaci “krachu/nevyhoupnutí nahoru” jistě zabránilo, nebo by zde nalezlo další alternativy. Hlavní problém tu tedy vydím spíš u nápadu, pokud dělám věc které je na CZ internetu mnoho, musí být perketně zpracovaná nebo nabízet něco navíc o což se tady nejedná. Já sám bych se do toho tedy vůbec nepouštěl.

    Souhlasím s dalšími u kritiky “Fitness Paradise” k tomu se nedá moc co dodávat. S podobnými výrobky mám kladnou zkušenost a co tak sám sleduji tak výborně to má provedený portál VseoKulturistice. Portal ktery podle me vznikl s jasnym ucelem vydelavat. Nicmene jejich obchod nebyl natolik proflakly tak udelali VIP clenstvi. Rikal jsem si jaka je to hloupost ze prijdou o zbytky navstevniku, nicmene informace zde byly natolik kvalitni ze i ja jsem si ho predplatil. V uvedenem shopu jsem si sice nikdy nic nekoupil ale libi se mi tam to propojeni “obsah>obchod”. Nerikam aby jste si hned zalozil web o Fitness kazdopadne by stalo se nad tou myslenkou zamyslet.

    Na zaver jen zopakuji svoji vizi kterou se pri tvorbe ridim a to vymyslet jak web bude vydelavat kdyz uz je v provozu je podle me pozde.

    Kopirovat cizi veci muze byt trochu nemoralni ale podnikani uz takove je, staci chvilku jezdit po americkych internetovych strankach a naleznete desitky, mozna stovky projektu na ktere v CR jeste nikdo nesahl, jestli se uchyti uz je vec druha ale kdyz si to naplanujete a stejne to nevyjde pak teprve muzete rikat ze cesky trh je na prd. Tohle je spis pripad takoveho skoceni po hlave do vody ale kdo vi :)

Napis komentar