Podnikani v USA

Me zkusenosti s podnikanim v USA, jak prorazit, napady, apod.

Podnikani v USA random header image

Predstavani projektu darky-dary.cz

November 26th, 2007 · 38 Comments

Ahoj Johne,

chtel bych predstavit sve internetove podnikani a byl bych rad, kdyby jsi ho zverejnil, aby se k nemu mohlo vyjadrit co nejvice lidi.
Nedavno jsem spustil svuj internetovy obchod www.darky-dary.cz . Prodavam cinove figurky, tezitka, vojacky, piraty, atd. – 50 ruznych druhu. :)

snapper1196117764234

Nikdy jsem si nemyslel, ze na tomto sortimentu zbohatnu ani ze me to uzivi, ale chtel jsem si pri zamestnani vyzkouset podnikat a neco se naucit. Kdyz jse se rozhodl zkusit vlastni e-shop, hledal jse zbozi, ktere je nerozbitne, male aby se hodilo pro zasilkovy prodej a neni to elektronika (kvuli reklamacim a recyklacnim poplatkum) Zaroven to nesmelo byt moc drahe, abych v pripade nuspechu neztratil moc penez. Takze nejdrive tu byla snaha zkusit vlastni internetove podnikani a teprve pak jsem premyslel co vlastne na Internetu nabizet.

Predpokladal jsem, ze pred Vanocemi nebude problem zbozi prodat, ale opak je pravdou. O moje zbozi proste neni zajem. Kazdy den prijde na muj web asi 100 lidi z reklamy na skliku, ale kupujicich je zalostne malo. Reklama na klicova slova “originalni darky” “figurky” “darky pro muze” je uplne bez vysledku. Pokud by to melo takle pokracovat, tak si ten obchod nema sanci uzivit.

Pouceni pro priste:
- Nejit do businessu, kde je kombinace nizkoobratkove zbozi a nizka cena.
- To co se libi me, se nemusi libit ostatnim lidem.

Premyslel jsem jak zlepsit prodeje a napadli me 2 zpusoby:

1) Zkusit prodavat na Aukru
2) Prodavat pres zavedene e-shopy

Predstavuji, tak ze bych oslovil internetove obchody, ktere jsou napr. pri zadani klicoveho slova “originalni darky” na prvni strance Seznamu a nabidnout jim, aby nabizely nektere me zbozi za stejnou cenu, za jakou je prodavam i ja ve svem e-shopu. Kdyz ziskaji zakaznika, jenom mi preposlou objednavku a ja ji vyridim. Takze oni by s tim nemeli zadne naklady a skoro zadnou praci. Za to bych jim platil procento z obratu. Moje predstava je 20 %.

Myslite si, ze 20 % je primerene? Mate nekdo jiny napad jak zvysit prodej?
Dekuji za vase nazory.

Vlasta

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zverejneno v ramci predstavovani projektu a startupu.

Popularity: 19% [?]

Tags: Napady & Startups

Libi se ti muj blog?
Precti si knihu: Podnikani­ v USA
Nyni v knihkupectvich v CR a SR.
Moje prakticke rady jak podnikat a prorazit v USA.


38 responses so far ↓

  • 1 kryÅ¡pín // Nov 26, 2007 at 4:08 pm  Add karma Subtract karma  +0

    No ono v podstate pod domenou darky a dary si clovek predstavi vetsi darkove rozsireni a ne jen cinove postavicky. Nevim jestli je to originalni darek, ale pod timto pojmem si predstavim uplne neco jineho. Spis bych si predstavil domenu cinove-postavicky.cz a zamerit se jen na konkretni uzivatele, kteri hledaji konkretni veci. Prikladem je velmi popularni plastelina.cz kde vim, ze najdu tu konkretni vec, kterou hledam. To je jedina chyba co na tomto projektu vidim, jinak vzhled je hezkej apod.

  • 2 Langos // Nov 26, 2007 at 4:59 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Přesně jak píše kryšpín. Čekal bych na podobné doméně podstatně širší sortiment.

    Jen mÄ› tak napadlo s tÄ›ma postaviÄ?kama, zkusil bych zacílit na skupinu hráÄ?ů tÄ›ch stolních her, nevím jak se to pÅ™esnÄ› jmenuje, myslím nÄ›jak warhammer apod. a prodával bych postaviÄ?ky pro tyhle hry. Tam jsou tyhle postaviÄ?ky nutnost a zapálenej hráÄ? už je motivován ke koupi dopÅ™edu.

    ObecnÄ› si myslím, že máš slabé konverze právÄ› kvůli rozmazané zacílenosti. Troufám si tipnout, že je to důsledek toho, že to od zaÄ?átku bereÅ¡ jako pokus. Ale můžu se plést ;-)

  • 3 adamkopp // Nov 26, 2007 at 5:09 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Pripojim se k tem dvema nade mnou. Nevim jak mas konstruovanou reklamu na Skliku, ale jako hlavni problem vidim ten problem s tim obecnym nazvem (a predpokladam i obecnym zacilenim reklamy na Skliku) a tvym velmi konkretnim sortimentem. V nem bych ale problem nevidel, vybral jsi si myslim dobre. Me se treba zalibilo tezitko, cena byla fajn, takze jsem si ho hned objednal. Byt tebou bych zkusil treba obrazkovou reklamu, kterou nabizi AdWords, tam muzes hned ukazat co nabizis a BUDES PLATIT JEN PROKLIKY S MNOHEM VETSI SANCI NA NAKUP. To je zakladni u PPC reklamy. Privedene mnozstvi navstevniku je o nicem, kdyz konverzni pomer je nula nula nic.

  • 4 John Vanhara // Nov 26, 2007 at 5:13 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Kdyz jsem ten clanek publikoval tak jsem nevedel co k tomu napsat. Web vypada velmi pekne. Vlasto to se ti povedlo (lepsi nez muj XYZ bikes:-). Domena mozna neni uplne nejvhodnejsi, ale nemyslim, ze kdyz ted zmenis domenu, ze to “zazracne” zacne fungovat. Spise jde o to jak ziskat zakazniky. Kdybych mel postaveno XYZbikes na PPC (pay per click reklame), tak prodam asi 5 kol mesicne. Proste PPC neumim, je tam konkurence, stoji moc penez, apod. Myslim si, ze PPC je hodne tezky zpusob jak vybudovat business. Aspon pro me. Ja bych sel cestou SEO a snazil bych se dostat na prvni mista na ruzna klicova slova co jsou relevantni.

  • 5 Paja // Nov 26, 2007 at 5:40 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Taky si myslim, ze bych tyhle vyrobky nepresentoval jako dary -darky ale cinove postavicky,vojacky,…Sberatelske stranky by mohli mit zajem a pomoct ti…

  • 6 Cayman // Nov 26, 2007 at 10:39 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Jak psali vÅ¡ichni už nahoÅ™e, doména neodpovídá tomu sortimentu, takže doporuÄ?uji registrovat nÄ›jakou jinou a web pÅ™esmÄ›rovat. Sortiment je jinak skvÄ›lý, asi nÄ›co koupím, až vyberu :-)

    Největší zlepšení prodeje ale docílíš tím, když Web přeložíš do AJ, příp. FR, SJ a budeš prodávat mimo ČR, kde je přeci jen větší množství zákazníků a větší kupní sila.

    Good Luck!

  • 7 Josef ŘezníÄ?ek // Nov 26, 2007 at 11:50 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Já bych se zaměřil na SEO, jak již bylo Å™eÄ?eno- neprezentoval bych to jako dárky. Kontaktovat jine online shopy s nabidkou spoluprace by nemusel byt spatny napad, ale vidim v tom mnoho starosti a nejsem si jist, zda to bude hladce fungovat.

  • 8 Ivo // Nov 27, 2007 at 12:23 am  Add karma Subtract karma  +0

    Nenech se zvyklat, PPC je rozhodnÄ› dobrý systém a když si utvoříš pÅ™edstavu co vlastnÄ› nabízíš a zaměříš se právÄ› na to, pak konverze poletí nahoru. V kombinaci se SEOti to může zaÄ?ít sluÅ¡nÄ› vydÄ›lávat.

    Design není špatný, ale není ani dokonalý. Přeci jen ornamentální vzory působí spíše jako bys prodával pletené náramky a zachraňuje to aspoň ta imitace starého papíru.

    Jinak nemusíš hledat jen u prodavaÄ?ů dárkového zboží, například ty těžítka cínovo-sklářské přímo vybízejí tÅ™eba k nabídce pro http://crystalstone.cz/cs/

    Je tam dost práce, ale držím paleÄ?ky. Sám jsem se teÄ? pustil do e-shopu, tak snad mÄ› pak neukamenujete :)

  • 9 Pari // Nov 27, 2007 at 12:27 am  Add karma Subtract karma  +0

    Už je trochu pozdě, ale za pár dní(1.12.2007) je u Slavkova u Brna rekonstrukce Napoleonovi bitvy z roku 1805. Cehoz se dalo vyuzít bud v PPC nebo pres SEO.

    Tohle by urcite nebylo marné, podobných akcí je po republice urÄ?itÄ› více. PřípadnÄ› kontaktovat nÄ›jaké lokální prodejce na takových akcích.

    S tím souvisí, že by web chtÄ›lo udÄ›lat více jazyÄ?ný jak psal Cayman.

  • 10 Petr // Nov 27, 2007 at 12:29 am  Add karma Subtract karma  +0

    Já bych se jen opakoval s vÄ›tÅ¡inou nahoÅ™e. Pokud jde o % tvým affiliate partnerům, tak to zní rozumnÄ› – 20% je akorát – pokud se jedná o %. Horší je, že v kombinaci s relativnÄ› nízkou cenou zboží to pro nÄ› znamená (možná) “hodnÄ› práce za málo muziky”. Ale rozhodnÄ› bych na zkouÅ¡ku oslovil právÄ› hráÄ?e deskových her, Aukro taky nebude Å¡patné, affiliate program klidnÄ› můžeÅ¡ nabídnout i webům, co se zajímají o fantasy, stÅ™edovÄ›k apod.

  • 11 Dexter // Nov 27, 2007 at 1:03 am  Add karma Subtract karma  +0

    Zaznel zde dobry napad ohledne tech postavicek ke stolnim hram, ale tam se obavam jejich ceny. Bude asi vyssi nez u obycejnych postavicek jen tak pro paradu. Nebo mne napadlo…cinove a jine postavicky pro sachy? Kazdy urcite nekdy videl ty sachy, kde se hraje s Orkama, Elfama, Kostlivcema a buhvi cim jeste. Takove jemne rozsireni sortimentu by nemuselo byt spatne.

  • 12 Dexter // Nov 27, 2007 at 1:06 am  Add karma Subtract karma  +0

    Jinac k te domene, ta opravdu neni moc stastna. Ono clovek si rekne vyborne, dve klicova slova, ale vidite jak je to strasne obecne a nicnerikajici? Ja osobne bych si v takovem e-shopu nic nekoupil, prijde mi to hrozne ucelne, zadna znacka. Mam radeji vlastni nazvy domeny, pusobi to duveryhodneji.

  • 13 Piki // Nov 27, 2007 at 1:28 am  Add karma Subtract karma  +0

    Zaujala ma veta: “Kazdy den prijde na muj web asi 100 lidi z reklamy na skliku, ale kupujicich je zalostne malo.” Nadhodím výzvu: Koľko by bolo skutoÄ?ne fajn: 10%, 20%., 50% z poÄ?tu ľudí, ktorí priÅ¡li z konkrétneho PPC? Nie sú náhodou oÄ?akávania, že sa skonvertujú desiatky percent nereálne?

    V prípade takýchto Å¡pecializovaných eShopov vzniká aj blok, že nerád objednávam tam Ä?osi, tuto Ä?osi, hentam Ä?osi. A vÅ¡ade poplatky za poÅ¡tovné…

    Dizajnová drobnosÅ¥: KeÄ? si zväÄ?ším písmo, liÅ¡ta “Úvod, FAQ…” vylieza do druhého riadku. Blok “PodpoÅ™te nás” na predajnej stránke eShopu nemá Ä?o robiÅ¥. Alebo som charita, alebo predávam. To patrí do záložky “Nabítka spolupráce” a odkaz na ňu by mal byÅ¥ menej výrazný ako ostatné charakreristické odkazy, ako sú Obchodné podmienky, Jak nakupovat, FAQ… (Sú to predsa len informácie pre celkom inú cieľovú skupinu)

    “Jak nakupovat” by som viac Å¡trukturoval, aby to bolo preÄ?ítateľné a pochopiteľné za minimum Ä?asu.

    Odpúšťate poÅ¡tovné? A Ä?o slovenský trh (len nie amatérsky preklad ÄŒecha!!!, niekedy staÄ?í krátke Å¡pecifické info so zástavkou)?

  • 14 Radim Moták // Nov 27, 2007 at 2:01 am  Add karma Subtract karma  +0

    PÅ™eÄ?ti si o velmi podobném podnikání:

    http://cc.msnscache.com/cache.aspx?q=72375638954193&mkt=cs-CZ&lang=cs-CZ&w=e21c4516&FORM=CVRE
    http://cc.msnscache.com/cache.aspx?q=72350474334520&mkt=cs-CZ&lang=cs-CZ&w=a02a1883&FORM=CVRE
    http://cc.msnscache.com/cache.aspx?q=72341392138588&mkt=cs-CZ&lang=cs-CZ&w=dcb34037&FORM=CVRE

    P.S.: cínový odlitek (z Polska?) je pro mÄ› synonymem nejvÄ›tšího pouÅ¥ového Å¡untu, z maÅ¡in to výrobci padá po miliónech a ty to prodáváš za tÅ™i stovky a výš? Promiň, ale nedokážu si pÅ™edstavit, že bych to nÄ›komu koupil jako dárek. Tenhle sortiment se hodí tak do kolotoÄ?ářských stánků na pouÅ¥, nebo do stánků s trpaslíky a cetkami u hranic. Ale na internetu?

    Cílovku “sbÄ›ratel” může odradit Å¡patný popis výrobku, vÄ›ty jako “Bude se skvÄ›le vyhýbat na VaÅ¡em stole. Hit letoÅ¡ních Vánoc.” a malinké fotografie jen z jedné strany.

  • 15 Radim SmiÄ?ka // Nov 27, 2007 at 2:04 am  Add karma Subtract karma  +0

    Hlavní problém je, že se stránka tváří jako kdyby nabízela spoustu dárků pro muže. PÅ™itom to není pravda, nabízí “jen” cínové vojáÄ?ky. PÅ™itom když hledám cínové vojáÄ?ky na Seznamu tak ji nikde nevidím i když konkurence v tÄ›hle slovech žádná není. ÄŒili netvářit se, že prodávám vÅ¡echno, ideálnÄ› i zmÄ›nit doménu – proÄ? když už jste chtÄ›l klíÄ?ová slova jste nezvolil cinove-figurky.cz.

    Dále bych zjistil kdo to vlastnÄ› kupuje, mÄ› to například nic neříká, buÄ? jsem vÄ›kovÄ› mimo nebo mám jiné zájmy. Dal bych tomu agresivnÄ›jší (barevnÄ›jší) grafiku teÄ? to vypadá jako antikvariát, ale dost možná že cínové vojáÄ?ci sbírají padesátníci a líbí se jim to. TÅ™eba 15 letí kluci hrají online hry a nic jim to nemůže říct.

  • 16 JaSom // Nov 27, 2007 at 2:24 am  Add karma Subtract karma  +0

    Nevesaj hlavu po pociatocnych neuspechoch. Tvoj shop ma buducnost ale musis inovovat:)
    1. marketing: >Originální dárky pro muže> nemoze byt nosny slogan pre to portfolio co predavas ty
    2. Preloz to to jazykov okolitych statov: http://www.jersywoo.com/?p=46
    3. namiesto ppc sa skus zamerat na weby kde by sa mohli pohybovat cielovy zakaznici a tam daj o sebe vediet. Skusil by som historicke weby a tak. Ak nevies kde zacat tak si sprav anketu na stranke “co ich bavi”
    Novy slogan: Hmmmm, váš suvenír zo stredoveku (alebo z kedy:)).

  • 17 kapcus // Nov 27, 2007 at 2:58 am  Add karma Subtract karma  +0

    no vzil jsem se do cloveka, kterej chce koupit treba sve mile nebo svemu diteti nejakou cinovou figurku….z tech, co nabizis, mi takovy nejvice neutralni prisly ty tezitka, tech bych tipoval, ze prodas nejvic normalnim lidem….ostatni figurky (kostlivci atd) bych smeroval na vyznavace fantasy her, hrace RPGcek apod…ale jak te tito lide maji najit? viz vsechny komentare vyse…

    ja si myslim, ze to je spis o tom, znat dobre to, co chces delat…a nebo s tim, ze budou chvili neuspechy, se to poradne naucit…uz to neni davno o tom, ze mas eshop a jedes…

  • 18 Tomáš Bíbrlík // Nov 27, 2007 at 3:18 am  Add karma Subtract karma  +0

    Také si myslím, že je nadmíru zbyteÄ?né, aby se stránky tvářily jako ty, které prodávají mnoho různorodých dárků a pÅ™itom to není pravda. TobÄ› jde pÅ™edevším o cílovou skupinu lidí, takže bych pÅ™epracoval minimálnÄ› PPC přímo na slova, která skuteÄ?nÄ› mají co doÄ?inÄ›ní s tvým eshopem. MinimálnÄ› se ti povede stáhnout náklady a konverze půjdou možná i nahoru.

    Nevím, ale možná bych se dal dokupy dokonce s nÄ›jakými obchody typu – starožitnictví. Lidé co tam chodí (i eshopy) by mohli být právÄ› ti, co by tvoje postaviÄ?ky koupili…

  • 19 Milan TuÄ?ek // Nov 27, 2007 at 3:35 am  Add karma Subtract karma  +0

    Taky pridam svuj nazor. Souhlasim s nazory kluku. Web mi prijde OK, ale domena je vazne trochu nestastna. Byt tebou, zkusil bych na netu najit ruzne zajmove skupiny lidi co by mohli mit o tento sortiment zajem. Vyvtvor si zpetne odkazy a nabidni jim je k umisteni na jejich webu, mozna za malou odmneu (treba figurka zdarma). Cim vice budes mit odkazu z techto stranek, tim vice zacilis potencionalni zakazniky. Tim, ze jsi jedinec a ne nejaka firma, ktera se zabiva prodejem vseho mozneho (coz sis domenou trochu pokazil), by ti mohli tito lide s odkazy pomoci i bez odmeny. Treba bys jim mohl odkaz ze svych stranek nabidnout take, to by bylo mozna uplne nejlepsi i z hlediska SEO. Ja temto internetovym technologiim zas tak dobre nerozumim, ale osobne bych se na PPC u seznamu vybodl. To spise ten google a obrazek cinove figurky.
    No, drzim ti chlape palce, sam se taky snazim neco rozjet a vim jak chutna skakani pres hrboly :-)

  • 20 Tom Podlesny // Nov 27, 2007 at 3:54 am  Add karma Subtract karma  +0

    Graficky je ten shop povedený, ale ta doména je opravdu špatně zvolená. Líbí se mi i ten sortiment. Zkusil bych ho ještě více rozšířit a udělat z toho takovou menší speciálku.

    Taky se zkouším pomalu rozjet a není to skákání pÅ™es hrboly, ale rovnou pÅ™es kopce… :-)

    Jinak přeji hodně úspěchů, protože si myslím, že to může mít slušnou budoucnost.

  • 21 honza // Nov 27, 2007 at 4:29 am  Add karma Subtract karma  +0

    Nevím, proÄ? každej musí napsat, že dotyÄ?ný zvolil Å¡patnou doménu… To snad staÄ?í napsat jednou, ne?

    Jinak bych k PPC doporuÄ?il seriál, co vychází na http://www.vetrovka.cz

    Ostatní opakovat nebudu ;)

  • 22 Rammi // Nov 27, 2007 at 5:34 am  Add karma Subtract karma  +0

    Mam par tipu.
    1) zaregistruj si domenu cinovi-vojacci.cz
    2) optimalizuj na cinovi vojacci (viz http://www.firmy.cz/statsScreen?serverId=seznam.search&collocation=c%C3%ADnov%C3%AD+voj%C3%A1%C4%8Dci&section=)
    3) sklik mas moc obecne, chytej lidi co chteji cinove vojacky, ne lidi co chteji darek.
    asi ti klesne navstevnost, ale zvysi se prodeje.

    Logicky pokud clovek hleda “darek” tak je mnohem mensi pravdepodobnost ze chce cinovou postavicku nez kdyz hleda “cinovi vojacci”

    Mimochodem tento web jsem videl uz pred par dny a rikal jsem si, ze to takhle nemuze moc fungovat, a dival jsem se kolik lidi hleda cinovi vojacci a jestli je volna domena cinovi-vojacci.cz na ktere by to asi slo lepe.

    Tak doufam, ze ti tady tu domenu nikdo nevyfoukne :) i kdyz domena neni to nejdulezitejsi.

  • 23 Petr // Nov 27, 2007 at 5:37 am  Add karma Subtract karma  +0

    - Hezká doména, bohužel se zcela nesouvisejícím obsahem. To fakt nebyla dobrá volba :-(

    - Povedený design, myslím že se ke zboží hodí

    - Při listování kategoriemi mě vůbec nezajímá kód, zato bych tam rád viděl velikost figurek

    - Rozšířit sortiment, když už tam jsou piráti a kostlivci tak bych tam rád vidÄ›l tÅ™eba draky (toho bych si od tebe asi i koupil…), konÄ› k rytířům a další zvířata, k vojákům tÅ™eba kurtizány…

    - Figurky jsou tak levné, že dÄ›lá velkou Ä?ást ceny poÅ¡tovné. Zkusil bych udÄ›lat nÄ›jaké cenovÄ› zvýhodnÄ›né sety (tÅ™eba jednotka vojáků, pirátský kapitán plus pár Ä?lenů posádky…). Když tam pak zákazník udÄ›lá objednávku za 6-7 stovek tak ho poÅ¡tovné až tak nebolí jako u objednávky za 2 stovky.

    - Nikde nevidím kdo je vyrábí. Možná by mohlo lidi zajímat od jaké firmy to je, pokud je to nějaká více méně domácí výroba tak třeba i stránku s popisem výroby.

    Jinak je to ale hezký zboží, pokud by to bylo troÅ¡ku ‘znaÄ?kovÄ›jší’ tak bych možná i uvažoval o spolupráci s naším Å¡opíkem ;-)

  • 24 Petr // Nov 27, 2007 at 5:47 am  Add karma Subtract karma  +0

    [18] protože je ta doména fakt Å¡patnÄ› zvolená a pokud by to napsal jen jeden, tak by mohl vzniknout dojem že se nelíbí jen tomu jedinému Ä?lovÄ›ku. PÅ™itom se tady ale nelíbí nikomu ;-)

  • 25 fandor // Nov 27, 2007 at 6:58 am  Add karma Subtract karma  +0

    Ja bych udelal neco uplne jineho nez ti doporucuje vetsina predrecniku – zacal bych se orientovat na anglicky mluvici trh, primarne na USA. Web bych prehodil do anglictiny, integroval platbu kartou (treba pres paypal) a zkusil prodavat pres ebay. Na 30x vetsim trhu muze tato nika fungovat velmi dobre.

    Tato rada plati v pripade, ze mas mraky figurek na sklade nebo je dokazes sam levne vyrobit resp. mas na nich obrovskou marzi. Pokud tomu tak neni, tak bych se na to asi vykaslal.

  • 26 Vazba // Nov 27, 2007 at 7:23 am  Add karma Subtract karma  +0

    Cinovi vojacci zajimaji napr. jen jednoho cloveka z tisice. Pomoci PPC s obecnym sloganem “originalni darky” bude mit o cinove vojacky zajem prave ten jeden navstevnik z tisice. Kdezto pokud budou navstevnici chodit z vyhledavace na frazi “cinovi vojacci”, bude mit o cinove vojacky zajem 100% techto navstevniku. ;-)

  • 27 Petr Ozogán // Nov 27, 2007 at 11:35 am  Add karma Subtract karma  +0

    Názorů tady bylo už hodnÄ›. MÄ› napadlo nÄ›co jiného, ale pravdÄ›podobnÄ› dost složitého. Nevím, kdo by mohl mít o cínové vojáÄ?ky zájem. Napadají mÄ› zejména již zde jmenovaní hráÄ?i deskových her. Zkus si proro prostudovat Ä?asopis Pevnost, tÅ™eba tam nÄ›co zajímavého a pouÄ?ného najdeÅ¡.

    No a teÄ? ta myÅ¡lenka, která mÄ› napadla. TeÄ? se snažíš prodávat fyzicky nÄ›jaký výrobek bez jakéhokoliv dalšího obsahu, bez pÅ™idané hodnoty. Zkus k tomu pÅ™idat i další obsah, nÄ›jaký přípÄ›h, nápň, proÄ? by si to lidé mÄ›li kupovat. UdÄ›lat z toho nÄ›jakopu mánii, posedlost, sbÄ›ratelskou vášeň, nebo nÄ›co podobného. Nesnaž se na stránkách jenom prodávat cínové vojáÄ?ky. Publikuj tam informace o tom, jak vznikají, zaměř se na historii vojenství, na zbranÄ›, napiÅ¡ návody jak si fygurky vybarvit. Dodat tomu obchodu prostÄ› nÄ›jakou šťávu, aby tam lidé chodili. TÄ›ch možností by mohlo být hodnÄ›, nevím ale jak moc se tomu chceÅ¡ vÄ›novat.

  • 28 John Vanhara // Nov 27, 2007 at 12:05 pm  Add karma Subtract karma  +0

    S predchozim prispevkem souhlasim. Klasicka marketinkova poucka. Don’t sell feature, sell benefits. Ale neni to jednoduche realizovat:-)

  • 29 hgf // Nov 27, 2007 at 2:33 pm  Add karma Subtract karma  +0

    :-) )) koukam, ze nejsem jediny, kdo s nadsenim otevrel eshop… …a ono nic :-) ))

    Male postrehy ke tvym napadum:
    “1) Zkusit prodavat na Aukru”
    - Aukro zavedlo poplatek za vystaveni aukce, takze zatimco ted jsi na nule a investujes cas (predpokladam, ze jsi nekoupil na sklad za sto tisic), prodejem na Aukru bys zacal prodelavat. Pres Aukro jsem prodal za rok asi pet kusu ze sve nabidky (pres e-shop jeden), vystavoval jsem kazdy tyden. Pokud jsi na tom podobne, spocitej si provar :-) ))

    2) Prodavat pres zavedene e-shopy
    - Take jsem zkousel (naivne jsem si myslel, ze ja budu jen vyrabet a prodej zajisti specialiste – distributori) – zajem nebyl nejen od zakazniku, ale ani od distributoru, v naproste vetsine pripadu ani neodepsali (nejspis dostavaji podobnych nabidek mraky)

  • 30 Milan TuÄ?ek - spravcesiti.net // Nov 27, 2007 at 2:59 pm  Add karma Subtract karma  +0

    To so psal fandor je podle mÄ› zatim zbytecne a prehnane. Nejprve bych si vyzkousel jak dokazes sve schopnosti a moznosti prodeje realizovat na pude ceske, az pak bych se svym zamerem podle vysledku expandoval. Cim vetsi orisek si do zacatku das, tim vetsi problem je ho realizovat. A jak ses sam ted mohl presvedcit, ani v ceskem prostredi s ceskym webem sis zatim nepodaril zcela optimalne (mysleno v dobrem). Ja osobne bych to vypiloval na ceskem internetu a jakmile bych videl ze to uz umim, sel bych s tim na trh ven. Jak rika fandor, mohl bys mit nekolikanasobne vetsi poptavku, ale to uz budes presne vedet jak s tim pracovat a nalozit dal…

  • 31 Vindobona // Nov 28, 2007 at 3:11 am  Add karma Subtract karma  +0

    Chtel bych Vam vsem podekovat za cenne rady. Je to opravdu skvele, kdyz si muzu precist nazory ostatnich lidi. Najednou to vidim z jineho uhlu a mam dalsi inspiraci a hlavne motivaci.

    Vidim veci, ktere me drive nedochazeli. Treba ta domena se mi az do ted zdala dobra, vedel jsem ze je volna cinovi-vojacci.cz adt. ale neregnul jsem ji proste proto, ze jsem predpokladal, ze stejne budu v Seznamu v cinovych figurkach a a vojaccich na prvni strane. Chce to jen par tydnu pockat. Proste tam neni konkurence.

    Az do ted jsem stavel na tom, ze moje zbozi je zbozi tzv. “nevyzadane poptavky” tzn, skoro nikdo nehleda cinove vojacky ve vyhledavaci, malo kdo by sel do kamenneho obchodu, kde prodavali jenom cinove vojacky, ale kdyz je potencionalni zakaznik nahodou uvidi, muzou mu padnout do oka a koupi si je. Proto domena http://www.darky-dary.cz

    Nicmene ted uz vim, ze tvarit se, ze prodavam neco jineho nez co ve skutecnosti nabizim neni dobra cesta.
    Urcite mnoho z toho co bylo receno se pokusim zrealizovat.

    PS: Neodpustim si jeste poznamku pro Radima :) Moje zbozi neni z Polska, kvalita a propracovanost je velmi dobra, podobne figurky co nabizim za 250 se prodavaji v kamennem obchode za 500 a vice Kc. Dekuji za prispevek :)

  • 32 honza // Nov 30, 2007 at 11:54 am  Add karma Subtract karma  +0

    Tak pokud se figurky v obchodÄ› prodávají za 500,- tak bych rozhodnÄ› tak radikálnÄ› dolů neÅ¡el. Nasadil bych cenu kolem 400,- a obÄ?as udÄ›lal nÄ›jakou akci na 300,- ;)

  • 33 Dárek // Dec 3, 2007 at 5:14 am  Add karma Subtract karma  +0

    Jelikož se v podobné problematice taky pohybujeme, tak musím konstatovat, že doména je pro uživatele zavádÄ›jící. Je pravdou, že v rámci globálního trhu (zvláštÄ› v USA) by takový eshop mÄ›l vÄ›tší Å¡anci než u nás. DoporuÄ?oval bych vytvoÅ™it nÄ›jakou brandovou doménu, která by více podpoÅ™ila cínové vojáÄ?ky než samotné dárky. Dá se oÄ?ekávat, že nakupovat budou více samotní sbÄ›ratelé takových cenností než lidé, kteří chtÄ›jí tÄ›mto sbÄ›ratelům dárek koupit.

  • 34 JaSom // Dec 12, 2007 at 3:42 am  Add karma Subtract karma  +0

    to Vindobona: Kupilo si uz tu domenu?

  • 35 Rammi // Dec 12, 2007 at 4:03 am  Add karma Subtract karma  +0

    Jo, už ji koupil viz http://www.cinovivojacci.cz/ akorat by to chtelo jeste predelat aspon title a logo ;)

  • 36 Vindobona // Dec 12, 2007 at 2:45 pm  Add karma Subtract karma  +0

    logo uz je :) budou i dalsi zmeny, snad pres Vanoce budu mit cas realizovat aspon cast z toho co tady bylo napsano…
    Zatim mi diky zmene domeny prestaly fungovat kreditni karty. Myslite ze domena http://www.darky-dary.cz se da slusne prodat nebo je lepsi si ji nechat?

  • 37 Momo // Dec 14, 2007 at 7:03 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Se mi líbí jak se chlubí, že jeho zboží je kvalitní propracované a levné.
    Ale nenapadne ho tam dát pořádné fotky, aby to šlo vidět, i když o kvalitě tady spousta návštěvníků pochybovala za tu cenu.

  • 38 Miloslav Kroneisl // Feb 10, 2008 at 8:30 am  Add karma Subtract karma  +0

    Dobrý den
    Pro mnÄ› není problém najít a správnÄ› zaÅ™adit VaÅ¡i nabídku. Když zadám “cínoví vojáÄ?ci”, tak na ni narážím na každém kroku. Nenalézám na ni ale figurky, které sbírám. Chybí mi na ní vÄ›tší výbÄ›r vybarvených figurek. Dále na mÄ› působí odpuzujícím dojmem lebky a draci.
    S pozdravem m.k.

Napis komentar