<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
		>
<channel>
	<title>Comments on: Napad na startup &#8211; zkuste si vytvorit web v anglictine na prodej kol</title>
	<atom:link href="http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/</link>
	<description>Me zkusenosti s podnikanim v USA,  jak prorazit, napady, apod.</description>
	<lastBuildDate>Fri, 30 Jul 2010 20:50:03 +0000</lastBuildDate>
	<sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
	<generator>http://wordpress.org/?v=3.0</generator>
	<item>
		<title>By: Filip</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-53208</link>
		<dc:creator>Filip</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 17 Dec 2009 21:49:05 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-53208</guid>
		<description>for deep :

ale najde, neboj.
Neumim sice web,ale diky mym zkusenostem z obchodu , intuici a chuti ..ted prominte, zit vice nez standard v CR  ... do tohoto projektu jiz brzy pujdu ? web udelaji spriznene duse ..nemam problem a co se tyka produktu - bike ? jsme v CR a cesi jsou tak nadrzeny na cyklistiku , asi stejne jako na pivo, tedy ...? na cem jinem by jsi chtel vydelat ;) ted pro vyhlasovatele &quot;souteze&quot; bude zalezet na nabidce tvych produktu rad bych napr. Giant ,ne ! cinsky fals Gient 8oD takze ...??</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>for deep :</p>
<p>ale najde, neboj.<br />
Neumim sice web,ale diky mym zkusenostem z obchodu , intuici a chuti ..ted prominte, zit vice nez standard v CR  &#8230; do tohoto projektu jiz brzy pujdu ? web udelaji spriznene duse ..nemam problem a co se tyka produktu &#8211; bike ? jsme v CR a cesi jsou tak nadrzeny na cyklistiku , asi stejne jako na pivo, tedy &#8230;? na cem jinem by jsi chtel vydelat <img src='http://www.podnikanivusa.com/wp-includes/images/smilies/icon_wink.gif' alt=';)' class='wp-smiley' />  ted pro vyhlasovatele &#8220;souteze&#8221; bude zalezet na nabidce tvych produktu rad bych napr. Giant ,ne ! cinsky fals Gient 8oD takze &#8230;??</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Jirka</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-46440</link>
		<dc:creator>Jirka</dc:creator>
		<pubDate>Sat, 07 Feb 2009 20:44:49 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-46440</guid>
		<description>Ahoj! Je to jeÅ¡tÄ› aktuÃ¡lnÃ­?????</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Ahoj! Je to jeÅ¡tÄ› aktuÃ¡lnÃ­?????</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Pety</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-40141</link>
		<dc:creator>Pety</dc:creator>
		<pubDate>Sun, 25 May 2008 10:39:34 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-40141</guid>
		<description>Nejsem bohuzel programator ale napad se mi libi, proc to nezkusit pokud mate nekdo uz nejake uspesne projekty tak by SEO nemel byt zas takovy problem a predevsim se jedna o dlouhodobejsi investici.Ale vidim ze cesky narod je na tom porad stejne.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Nejsem bohuzel programator ale napad se mi libi, proc to nezkusit pokud mate nekdo uz nejake uspesne projekty tak by SEO nemel byt zas takovy problem a predevsim se jedna o dlouhodobejsi investici.Ale vidim ze cesky narod je na tom porad stejne.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Dalibor FarnÃ½</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36949</link>
		<dc:creator>Dalibor FarnÃ½</dc:creator>
		<pubDate>Sat, 01 Mar 2008 22:13:46 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36949</guid>
		<description>Vypada to, ze ne, ale ani se nedivim ;-) Hodne lidi zde na foru je uz tak dost zaneprazdnenych a pro ty, co podnikani teprve okukuji je tu malo informaci a velke riziko..</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Vypada to, ze ne, ale ani se nedivim <img src='http://www.podnikanivusa.com/wp-includes/images/smilies/icon_wink.gif' alt=';-)' class='wp-smiley' />  Hodne lidi zde na foru je uz tak dost zaneprazdnenych a pro ty, co podnikani teprve okukuji je tu malo informaci a velke riziko..</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: ArpÃ¡d DemÃ©ther</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36947</link>
		<dc:creator>ArpÃ¡d DemÃ©ther</dc:creator>
		<pubDate>Sat, 01 Mar 2008 20:48:55 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36947</guid>
		<description>koukam diskuze uz vazne,.... nasel se alespon nekdo kdo zkusil neco zrealizovat ?</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>koukam diskuze uz vazne,&#8230;. nasel se alespon nekdo kdo zkusil neco zrealizovat ?</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Oleg</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36741</link>
		<dc:creator>Oleg</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 21 Feb 2008 14:03:35 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36741</guid>
		<description>Peter

ano, ano...

ziska takto vice moznosti jak propagovat sva vlastni kola a moznosti jak jednoduse a rychleji kola prodavat....

cim vice takovych eshopu bude mit a nekdo je bude spravovat tim vetsi sanci ma na prodej kol...

navic sva kola muze (samozrejme bude) prodavat o neco levneji ve svem eshopu, coz se zvysuje sance na ziskani zakaznika... kdo by nechtel usetrit 5-50$ ?

John vzdy dobre promysli jak na tom, jak vydolovat vice z niceho bez vlastniho usili a nervu. To se mi libi. Asi proto, ze to delam taky.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Peter</p>
<p>ano, ano&#8230;</p>
<p>ziska takto vice moznosti jak propagovat sva vlastni kola a moznosti jak jednoduse a rychleji kola prodavat&#8230;.</p>
<p>cim vice takovych eshopu bude mit a nekdo je bude spravovat tim vetsi sanci ma na prodej kol&#8230;</p>
<p>navic sva kola muze (samozrejme bude) prodavat o neco levneji ve svem eshopu, coz se zvysuje sance na ziskani zakaznika&#8230; kdo by nechtel usetrit 5-50$ ?</p>
<p>John vzdy dobre promysli jak na tom, jak vydolovat vice z niceho bez vlastniho usili a nervu. To se mi libi. Asi proto, ze to delam taky.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Peter</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36732</link>
		<dc:creator>Peter</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 21 Feb 2008 08:07:08 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36732</guid>
		<description>Chapem, o co Johnovi ide - uz davno som to pisal na webtrhu v jednej teme (preto, ze aj my to tak robime)
Viacurovnova diverzifikacia - na urovni dodavatelov, technickeho riesenia, ludi, odberatelov (ine segmenty zakaznikov).

Pred jeho padom v Google bol uspesny, mal eshop, ktory bol vdaka vyhladavaniu &quot;zadamo&quot; velmi vysoko. Teraz sa to pokazilo, pricom ale ostatne podmienky sa nezmenili - ma dodavatelov, dokonca vlastny sklad, ochota zakaznikov kupovat danu komoditu je rovnaka. 

Co dosiahne takouto ponukou? bude brat kola od viacerych dodavatelov (1. diverzifikacia), bude mat viac technickych rieseni shopu - engine, hosting, seo (2.), bude mat viac &quot;partnerov&quot;, kazdy z nich s inym stylom prace (3.), mozno aj pokryje viac segmentov (drahsie kola a pod) (4.).
Zjednocujucim prvkom bude on a jeho firma, ktoru google zavriet nemoze:) 
Hovori sa tomu multiplikacia a synergicky efekt.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Chapem, o co Johnovi ide &#8211; uz davno som to pisal na webtrhu v jednej teme (preto, ze aj my to tak robime)<br />
Viacurovnova diverzifikacia &#8211; na urovni dodavatelov, technickeho riesenia, ludi, odberatelov (ine segmenty zakaznikov).</p>
<p>Pred jeho padom v Google bol uspesny, mal eshop, ktory bol vdaka vyhladavaniu &#8220;zadamo&#8221; velmi vysoko. Teraz sa to pokazilo, pricom ale ostatne podmienky sa nezmenili &#8211; ma dodavatelov, dokonca vlastny sklad, ochota zakaznikov kupovat danu komoditu je rovnaka. </p>
<p>Co dosiahne takouto ponukou? bude brat kola od viacerych dodavatelov (1. diverzifikacia), bude mat viac technickych rieseni shopu &#8211; engine, hosting, seo (2.), bude mat viac &#8220;partnerov&#8221;, kazdy z nich s inym stylom prace (3.), mozno aj pokryje viac segmentov (drahsie kola a pod) (4.).<br />
Zjednocujucim prvkom bude on a jeho firma, ktoru google zavriet nemoze:)<br />
Hovori sa tomu multiplikacia a synergicky efekt.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Oleg</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36731</link>
		<dc:creator>Oleg</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 21 Feb 2008 08:03:35 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36731</guid>
		<description>Cappy

ano, bylo by dobre kdybys neco perneho napsal az budes mit cas.

Faktem je, ze John bohuzel nikoho takoveho nenajde</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Cappy</p>
<p>ano, bylo by dobre kdybys neco perneho napsal az budes mit cas.</p>
<p>Faktem je, ze John bohuzel nikoho takoveho nenajde</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Cappy</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36727</link>
		<dc:creator>Cappy</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 21 Feb 2008 03:24:53 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36727</guid>
		<description></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>To je prostÄ› tÄ›Å¾kÃ½ to tady nÄ›komu vysvÄ›tlovat. Faktem je, Å¾e kdybych mÄ›l vÃ­c Ä?asu a nemusel ponocovat, tak bych sem napsal nÄ›co hezky peprnÃ©ho.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: John</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36726</link>
		<dc:creator>John</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 21 Feb 2008 01:01:08 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36726</guid>
		<description>Sorry, ale nejsem schopen odpovidat na individualni emaily ve stylu.. .zkusil bych to, ale nevim jak delat SEO, muzes poradit? Kolik to bude stat udelat web, apod. Pisu to proto sem.. jedine co jsem schopen dodat je napsano v tomto clanku (fotky, texty co prodavat) a know-how na vyrizovani objednavek a reklamaci. Vytvoreni shopu, apod. s tim neporadim.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Sorry, ale nejsem schopen odpovidat na individualni emaily ve stylu.. .zkusil bych to, ale nevim jak delat SEO, muzes poradit? Kolik to bude stat udelat web, apod. Pisu to proto sem.. jedine co jsem schopen dodat je napsano v tomto clanku (fotky, texty co prodavat) a know-how na vyrizovani objednavek a reklamaci. Vytvoreni shopu, apod. s tim neporadim.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Rammi</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36725</link>
		<dc:creator>Rammi</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 20 Feb 2008 23:42:05 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36725</guid>
		<description>Olegu, ty si myslis ze tady neni nikdo krome Johna, kdo umi anglicky, to bude duvod pro tvuj negativizmus ;)</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Olegu, ty si myslis ze tady neni nikdo krome Johna, kdo umi anglicky, to bude duvod pro tvuj negativizmus <img src='http://www.podnikanivusa.com/wp-includes/images/smilies/icon_wink.gif' alt=';)' class='wp-smiley' /> </p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Oleg</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36724</link>
		<dc:creator>Oleg</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 20 Feb 2008 23:32:24 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36724</guid>
		<description>Ja proste neverim, ze se nekdo takovy najde... spravovat zakazky v ENG .) a navic tolatlne neverim v uspech neceho takoveho jako... to si radsi clovek, ktery se s timto chce placat a mrhat cas muze zalozit dvacet webu v CR/SR na affiliate programech a mit to jednodussi a efektivnejsi - pac je to v rodnem jazyce.


Pavel Zemlinka

ok v pohode... jen nemam rad lidi co popichuji jak je to super nabidka a pak se zasiji a nereaguji a nic sami nedelaji.

(What a stupid thing to do?! Can you imagine anybody being so stupid? )</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Ja proste neverim, ze se nekdo takovy najde&#8230; spravovat zakazky v ENG .) a navic tolatlne neverim v uspech neceho takoveho jako&#8230; to si radsi clovek, ktery se s timto chce placat a mrhat cas muze zalozit dvacet webu v CR/SR na affiliate programech a mit to jednodussi a efektivnejsi &#8211; pac je to v rodnem jazyce.</p>
<p>Pavel Zemlinka</p>
<p>ok v pohode&#8230; jen nemam rad lidi co popichuji jak je to super nabidka a pak se zasiji a nereaguji a nic sami nedelaji.</p>
<p>(What a stupid thing to do?! Can you imagine anybody being so stupid? )</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Pavel Zemlinka</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36723</link>
		<dc:creator>Pavel Zemlinka</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 20 Feb 2008 23:02:38 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36723</guid>
		<description>hosi trochu se proberte

jasne John resi USA, proc ale se to resi v cestine a prispevovatele/ctenari  jsou z 99procent z CR/SK?

trochu vizionarstvi a dusevni business onanie 

Takze kaslete na vizi obchodu v USA a pomozme si v know how jak rozvijet a udrzet si business tady.

jinak je jedno jaka je komodita, je jedno v jake zemi. Import je snad vsude podobny.

Oleg - na tebe jsem nereagoval a delat neco pro johna me neoslovuje. Nemam ani dostatek casu na sve ksefty...</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>hosi trochu se proberte</p>
<p>jasne John resi USA, proc ale se to resi v cestine a prispevovatele/ctenari  jsou z 99procent z CR/SK?</p>
<p>trochu vizionarstvi a dusevni business onanie </p>
<p>Takze kaslete na vizi obchodu v USA a pomozme si v know how jak rozvijet a udrzet si business tady.</p>
<p>jinak je jedno jaka je komodita, je jedno v jake zemi. Import je snad vsude podobny.</p>
<p>Oleg &#8211; na tebe jsem nereagoval a delat neco pro johna me neoslovuje. Nemam ani dostatek casu na sve ksefty&#8230;</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Dalibor FarnÃ½</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36721</link>
		<dc:creator>Dalibor FarnÃ½</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 20 Feb 2008 22:37:31 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36721</guid>
		<description>btw, tenhle web je opravdu super zdroj informaci, jsem rad, ze jsem konecne narazil na misto, kde se sdruzuji lide s podobnymi zajmy a myslenim.. Na jiych mistech se clovek porad prokousava spoustou balastu, ale tady ma skoro kazdy komentar svou inforamcni hodnotu.. Parada Johne ;-)</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>btw, tenhle web je opravdu super zdroj informaci, jsem rad, ze jsem konecne narazil na misto, kde se sdruzuji lide s podobnymi zajmy a myslenim.. Na jiych mistech se clovek porad prokousava spoustou balastu, ale tady ma skoro kazdy komentar svou inforamcni hodnotu.. Parada Johne <img src='http://www.podnikanivusa.com/wp-includes/images/smilies/icon_wink.gif' alt=';-)' class='wp-smiley' /> </p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Dalibor FarnÃ½</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36720</link>
		<dc:creator>Dalibor FarnÃ½</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 20 Feb 2008 22:34:18 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36720</guid>
		<description>To Jarda: A vis, ze dost casto je i problem dodat? Dost casto se stava, ze jsou dodavatele vyprodani, protoze skladem drzi o neco min, nez planuji prodat (lepsi usly zisk nez veci na sklade).. To je v ceskych e-shopech dost casty problem.

Vzdyt i John tu prece casto zminuje, ze to a to kolo je vyprodane, spekuluje kolik objednat z Ciny apod.

A vyridit celou objednavku tak, aby byl zakaznik spokojeny taky neni zadna legrace, musis mit dobre zajistenou logistiku od dodavatele k tobe, dopravu od tebe k zakaznikovi, se zakaznikem musis byt v kontaktu behem objednavky apod. A ikdyz to mas dobre zautomatizovane, tak proste kazda Xta objednavka je problemova a musis se ji venovat extra.

Kdyz jsem zacinal, tak jsem si taky myslel, ze nejtezsi je prodat ;-) Neni to tak docela pravda, tezke je i to okolo.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>To Jarda: A vis, ze dost casto je i problem dodat? Dost casto se stava, ze jsou dodavatele vyprodani, protoze skladem drzi o neco min, nez planuji prodat (lepsi usly zisk nez veci na sklade).. To je v ceskych e-shopech dost casty problem.</p>
<p>Vzdyt i John tu prece casto zminuje, ze to a to kolo je vyprodane, spekuluje kolik objednat z Ciny apod.</p>
<p>A vyridit celou objednavku tak, aby byl zakaznik spokojeny taky neni zadna legrace, musis mit dobre zajistenou logistiku od dodavatele k tobe, dopravu od tebe k zakaznikovi, se zakaznikem musis byt v kontaktu behem objednavky apod. A ikdyz to mas dobre zautomatizovane, tak proste kazda Xta objednavka je problemova a musis se ji venovat extra.</p>
<p>Kdyz jsem zacinal, tak jsem si taky myslel, ze nejtezsi je prodat <img src='http://www.podnikanivusa.com/wp-includes/images/smilies/icon_wink.gif' alt=';-)' class='wp-smiley' />  Neni to tak docela pravda, tezke je i to okolo.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Jarda</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36719</link>
		<dc:creator>Jarda</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 20 Feb 2008 21:42:12 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36719</guid>
		<description></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Olegu, nepsal jsem, Å¾e je to jednoduchÃ© a ani Å¾e je to vÃ½hodnÃ©. To je relativnÃ­.  Co je pro nÄ›koho easy, je pro jinÃ©ho problÃ©m. Psal jsem jen, Å¾e pokud si nÄ›kdo vÄ›Å™Ã­, Å¾e by zvlÃ¡dl rozjet ÃºspÄ›Å¡nÃ½ e-shop (myÅ¡leno tu virtuÃ¡lnÃ­ Ä?Ã¡st), to ostatnÃ­ uÅ¾ je opravdu malÃ½ problÃ©m. VÅ¾dycky platilo, Å¾e nejtÄ›Å¾Å¡Ã­ je prodat, nikoliv dodat.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Cayman</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36718</link>
		<dc:creator>Cayman</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 20 Feb 2008 21:15:30 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36718</guid>
		<description></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Pavle, tady se bavÃ­me o prodeji kol v USA, tak tady nechytraÄ? s prodejem v ÄŒR. To je snad o nÄ›Ä?em jinÃ©m.</p>
<p>Nebo jsi ten svÅ¯j &#8220;postup&#8221; chtÄ›l snad uplatnit na prodej beach cruisers z Johnova skladu v USA zÃ¡kaznÃ­kÅ¯m v ÄŒR?</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Oleg</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36717</link>
		<dc:creator>Oleg</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 20 Feb 2008 21:12:19 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36717</guid>
		<description>Jardo, Pavle tak hura do toho... rozjedte to a kdyz uvidim, ze vam to jde, budu si trhat vlasy na hlave, ze jsem takovy idiot - myslim to vazne.

Navic Vam poskytnu Voucher na Google AdWords v hodnote 50$ - jako omluvu za svoji debilitu...

Takovych kecalku, co popisuji jak je to jednoduche a jak je to vysoce vyhodna nabidka, je tady vic nez lidi co se zasekavaji ve vlastni hlave.

(alespon ze tu mam backlink v seznamu top komentatori)</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Jardo, Pavle tak hura do toho&#8230; rozjedte to a kdyz uvidim, ze vam to jde, budu si trhat vlasy na hlave, ze jsem takovy idiot &#8211; myslim to vazne.</p>
<p>Navic Vam poskytnu Voucher na Google AdWords v hodnote 50$ &#8211; jako omluvu za svoji debilitu&#8230;</p>
<p>Takovych kecalku, co popisuji jak je to jednoduche a jak je to vysoce vyhodna nabidka, je tady vic nez lidi co se zasekavaji ve vlastni hlave.</p>
<p>(alespon ze tu mam backlink v seznamu top komentatori)</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Pavel Zemlinka</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36716</link>
		<dc:creator>Pavel Zemlinka</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 20 Feb 2008 20:27:30 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36716</guid>
		<description>spousta lidi se tady zasekla uz ve vlastni hlave... 

- koupim domenu (200 CZK)
- koupim hosting (100 CZK/mesic)
- nahraji osCommerce (0 CZK)
- nakonfiguruju osC a nacpu tam produkty (10-50 hodin) (lepsi zaplatit studaka za 50 za hodinu)
- nacpu 1000 CZK do seznam penezenky a do adwords na klicova slova

A SLEDUJU, JESTLI TO JEDE NEBO NE. 
Kdyz ne, tak nic neresim (skoro zadna ztrata penez), kdyz to jede dobre tak je to OK.

Casovy interval pro zhodnoceni usili (a penez) 6 mesicu az rok.

Joke: projdu fora na podnikanivusa.com a najmu si vsechny ty &quot;SPECIALISTY&quot; na SEO!!!!!</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>spousta lidi se tady zasekla uz ve vlastni hlave&#8230; </p>
<p>- koupim domenu (200 CZK)<br />
- koupim hosting (100 CZK/mesic)<br />
- nahraji osCommerce (0 CZK)<br />
- nakonfiguruju osC a nacpu tam produkty (10-50 hodin) (lepsi zaplatit studaka za 50 za hodinu)<br />
- nacpu 1000 CZK do seznam penezenky a do adwords na klicova slova</p>
<p>A SLEDUJU, JESTLI TO JEDE NEBO NE.<br />
Kdyz ne, tak nic neresim (skoro zadna ztrata penez), kdyz to jede dobre tak je to OK.</p>
<p>Casovy interval pro zhodnoceni usili (a penez) 6 mesicu az rok.</p>
<p>Joke: projdu fora na podnikanivusa.com a najmu si vsechny ty &#8220;SPECIALISTY&#8221; na SEO!!!!!</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: MaReK OlÅ¡avskÃ½</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36714</link>
		<dc:creator>MaReK OlÅ¡avskÃ½</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 20 Feb 2008 13:53:31 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36714</guid>
		<description>To vypada jako dost zajimava vyzva, behem par dni to promyslim, otazka je, jestli delat vlastni shopengine, nebo vyuzit nejaky ZenCart, ktery se rozumne opluginuje a nadefinuje.
Libi se mi, jak tu vsichni premysli jen nad SEO a rychlym odprodejem Johnovi, ale malokomu docvakl potencial dlouhodobeho provozovani takovehoto shopu. Docela dobre pro SEO je prolinkovat shop engine s forem a blogem, clanky a diskuze dost pomahaji GTPR.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>To vypada jako dost zajimava vyzva, behem par dni to promyslim, otazka je, jestli delat vlastni shopengine, nebo vyuzit nejaky ZenCart, ktery se rozumne opluginuje a nadefinuje.<br />
Libi se mi, jak tu vsichni premysli jen nad SEO a rychlym odprodejem Johnovi, ale malokomu docvakl potencial dlouhodobeho provozovani takovehoto shopu. Docela dobre pro SEO je prolinkovat shop engine s forem a blogem, clanky a diskuze dost pomahaji GTPR.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Jarda</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36713</link>
		<dc:creator>Jarda</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 20 Feb 2008 12:55:21 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36713</guid>
		<description></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>ZajÃ­mavÃ© Ä?tenÃ­. Podle toho co Ä?tu si myslÃ­m, Å¾e je tu vÄ›tÅ¡ina komentujÃ­cÃ­ch lidÃ­ nepodnikatelÅ¯, dÄ›lajÃ­ ten svÅ¯j vÄ›tÅ¡Ã­ Ä?i menÅ¡Ã­ dÃ­l, ale komplexnÃ­ pohled jim trochu chybÃ­.</p>
<p>TÃ­m, Å¾e John nespecifikoval pÅ™esnÄ› podmÃ­nky nebo zadÃ¡nÃ­ tak celkem racionÃ¡lnÄ› nastavil filtr na kecaly a realizÃ¡tory. Pokud mÄ› to zaujme, postavÃ­m svÅ¯j nÃ¡vrh, jak bych chtÄ›l aby to fungovalo a zaÄ?nu o tom s Johnem jednat, ne? </p>
<p>Ale Å™eÅ¡it tady dÃ­lÄ?Ã­ otÃ¡zky zadÃ¡nÃ­ mi pÅ™ipadÃ¡ spÃ­Å¡ jako ve Å¡kole. Pokud nÄ›kdo postavÃ­ svÅ¯j eshop, jeho pozice je vzhledem k Johnovi vyvÃ¡Å¾enÃ¡, kaÅ¾dÃ½ je nahraditelnÃ½. Pokud budu mÃ­t fungujÃ­cÃ­ prodejnÃ­ kanÃ¡l, najÃ­t dodavatele, nota bene na US trhu, nemÅ¯Å¾e bÃ½t neÅ™eÅ¡itelnÃ½ problÃ©m. TakÅ¾e proÄ? ty obavy? Pokud si nÄ›kdo vÄ›Å™Ã­, Å¾e udÄ›lÃ¡ eshop schopnÃ½ efektivnÄ› prodÃ¡vat, nechÅ¥ to udÄ›lÃ¡.  NevidÃ­m pak jedinÃ½ dÅ¯vod, proÄ? by nedosÃ¡hl vyvÃ¡Å¾enÃ© domluvy s Johnem nebo pÅ™Ã­padnÄ› kÃ½mkoliv jinÃ½m &#8230;</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Oleg</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36712</link>
		<dc:creator>Oleg</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 20 Feb 2008 11:16:58 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36712</guid>
		<description>a nebo by mohl existovat dalsi zpusob do trojice a to:

nekdo si vytvori shop, bude o nej pecovat (seo, propagace, atd) a vyrobky bude parsovat od dodavatele (jako tebe). Objednavky se budou uskutecnovat rovnez pres provozovatele shopu, ale s tim, ze se ti vse bude preposilat (kvuli evidenci prodeje, prehledu o zakaznikach atd)
:)))</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>a nebo by mohl existovat dalsi zpusob do trojice a to:</p>
<p>nekdo si vytvori shop, bude o nej pecovat (seo, propagace, atd) a vyrobky bude parsovat od dodavatele (jako tebe). Objednavky se budou uskutecnovat rovnez pres provozovatele shopu, ale s tim, ze se ti vse bude preposilat (kvuli evidenci prodeje, prehledu o zakaznikach atd)<br />
 <img src='http://www.podnikanivusa.com/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif' alt=':)' class='wp-smiley' /> ))</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: John</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36704</link>
		<dc:creator>John</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 19 Feb 2008 23:46:32 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36704</guid>
		<description>Jeste neco k tem podminkam. Ten web se da delat dvojim zpusobem. Affiliate - prodej se bude realizovat u me na webu a pak nemusi mit nikdo starosti s nicim. Nebo ze mate vlastni shop, ale pak musite mit vyresen treba platbu pres Paypal (jak to mam ja).  V USA se zadne faktury neposilaji. Kazdy nakupni kosik udela nejaky email s potvrzenim o koupi. Vyrizeni objednavky je se provadi stylem drop shippingu. POsle se dodavateli email s tim jake kolo poslat a komu. Dodavateli se muze znovu zaplatit pres Paypal. Co se tyka reklamaci tak to vzdy resi vyrobce (dodavatel). Kdyz mate vlastni shop tak treba jen lidem reknete at poslou fotku co je rozbiteho a dodavatel posle novou soucastku. Neni to skutecne nic sloziteho.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Jeste neco k tem podminkam. Ten web se da delat dvojim zpusobem. Affiliate &#8211; prodej se bude realizovat u me na webu a pak nemusi mit nikdo starosti s nicim. Nebo ze mate vlastni shop, ale pak musite mit vyresen treba platbu pres Paypal (jak to mam ja).  V USA se zadne faktury neposilaji. Kazdy nakupni kosik udela nejaky email s potvrzenim o koupi. Vyrizeni objednavky je se provadi stylem drop shippingu. POsle se dodavateli email s tim jake kolo poslat a komu. Dodavateli se muze znovu zaplatit pres Paypal. Co se tyka reklamaci tak to vzdy resi vyrobce (dodavatel). Kdyz mate vlastni shop tak treba jen lidem reknete at poslou fotku co je rozbiteho a dodavatel posle novou soucastku. Neni to skutecne nic sloziteho.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Milan Kryl</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36699</link>
		<dc:creator>Milan Kryl</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 19 Feb 2008 15:00:39 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36699</guid>
		<description></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>&#8220;kdy by moÅ¾nÃ¡ staÄ?ilo najÃ­t nÄ›jakÃ©ho znÃ¡mÃ©ho v Google v danÃ©m tÃ½mu, co by to mohl â€œzmÄ›nitâ€?.&#8221;</p>
<p>Nestacilo <img src='http://www.podnikanivusa.com/wp-includes/images/smilies/icon_wink.gif' alt=';-)' class='wp-smiley' /> </p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Dalibor FarnÃ½</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36691</link>
		<dc:creator>Dalibor FarnÃ½</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 19 Feb 2008 07:19:37 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36691</guid>
		<description></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Paja: Taky to tak vidÃ­m, neÅ¾ do nÄ›Ä?eho vlÃ­tneÅ¡, tak je vÅ¾dycky lepÅ¡Ã­ si to poÅ™Ã¡dnÄ› promyslet.. TakÅ¾e je dobrÃ© hledat zpÅ¯soby, ale i dÅ¯vody <img src='http://www.podnikanivusa.com/wp-includes/images/smilies/icon_wink.gif' alt=';-)' class='wp-smiley' />  Jak tu psal nÄ›kdo vÃ½Å¡e &#8211; &#8220;nejsem puberÅ¥Ã¡k, kterÃ½ se do vÅ¡eho vrhÃ¡ po hlavÄ›&#8221;..</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Oleg</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36690</link>
		<dc:creator>Oleg</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 19 Feb 2008 07:15:57 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36690</guid>
		<description>Dalibor FarnÃ½ : nejsi jediny ;) v tom je prave ten problem

Paja:

tak jak jsem psal o v komentari v predchozim clanku... vychytralost, vlezlost atd... Pro Johna to bude velice dobra investice, protoze to co zaplati na provizich je kapka v mori oproti tomu kolik musi investovat/casu penez v tak uspesny, novy web, ktery je bezkonkurencne v prvni pozici....</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Dalibor FarnÃ½ : nejsi jediny <img src='http://www.podnikanivusa.com/wp-includes/images/smilies/icon_wink.gif' alt=';)' class='wp-smiley' />  v tom je prave ten problem</p>
<p>Paja:</p>
<p>tak jak jsem psal o v komentari v predchozim clanku&#8230; vychytralost, vlezlost atd&#8230; Pro Johna to bude velice dobra investice, protoze to co zaplati na provizich je kapka v mori oproti tomu kolik musi investovat/casu penez v tak uspesny, novy web, ktery je bezkonkurencne v prvni pozici&#8230;.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Paja</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36685</link>
		<dc:creator>Paja</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 19 Feb 2008 00:25:19 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36685</guid>
		<description>Stary znamy...&quot;kdo chce hleda zpusoby....kdo ne-hleda duvody&quot;
Ja mam pocit, ze Johna zacina otravovat premysleni  jak svoje  stranky zvedne zase na prvni stranku a tak si vymyslel ze je tam za nej dostane nekdo jiny. Dobry zpusob jak se tam dostane -byt za rok az to od nekoho odkoupi....z prvnich pozic a celkem bez prace.
Nezapomente je to John!!!Stale se snazi predat praci nekomu jinemu aby mel sam dostatek casu na nove myslenky a napady.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Stary znamy&#8230;&#8221;kdo chce hleda zpusoby&#8230;.kdo ne-hleda duvody&#8221;<br />
Ja mam pocit, ze Johna zacina otravovat premysleni  jak svoje  stranky zvedne zase na prvni stranku a tak si vymyslel ze je tam za nej dostane nekdo jiny. Dobry zpusob jak se tam dostane -byt za rok az to od nekoho odkoupi&#8230;.z prvnich pozic a celkem bez prace.<br />
Nezapomente je to John!!!Stale se snazi predat praci nekomu jinemu aby mel sam dostatek casu na nove myslenky a napady.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: dali</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36680</link>
		<dc:creator>dali</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 18 Feb 2008 22:02:31 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36680</guid>
		<description></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>54 dÅ¯vodÅ¯ proÄ? je lichÃ½ strach z konkurence</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Dalibor FarnÃ½</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36678</link>
		<dc:creator>Dalibor FarnÃ½</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 18 Feb 2008 21:54:17 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36678</guid>
		<description></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>JÃ¡ teda z textu chÃ¡pu,  Å¾e veÅ¡kerÃ½ customer support, vyÅ™izovÃ¡nÃ­ objednÃ¡vek apod. bude dÄ›lat tvÅ¯rce webu, zÅ™ejmÄ› na sebe. John pouze poskytne konzultace a rady do zaÄ?Ã¡tku a potom moÅ¾nÃ¡ web odkoupÃ­ <img src='http://www.podnikanivusa.com/wp-includes/images/smilies/icon_wink.gif' alt=';-)' class='wp-smiley' /> </p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Oleg</title>
		<link>http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/comment-page-2/#comment-36677</link>
		<dc:creator>Oleg</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 18 Feb 2008 21:50:14 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.podnikanivusa.com/2008/02/16/napad-na-startup-zkuste-si-vytvorit-web-v-anglictine-na-prodej-kol/#comment-36677</guid>
		<description>heh, to by google jiste ocenil a za tyto prachy by poridil nejake nove nbooky pro sve zamestnance, nebo by Johnovi mohl nabidnout to, ze John venuje svych 50 kol v bile barve s nadpisem Goooogle  - aby se zamestnanci citili vice drsne pri jezdeni do prace - no a za toto by si John vyslouzil zpet svoji vybojovanou pozici</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>heh, to by google jiste ocenil a za tyto prachy by poridil nejake nove nbooky pro sve zamestnance, nebo by Johnovi mohl nabidnout to, ze John venuje svych 50 kol v bile barve s nadpisem Goooogle  &#8211; aby se zamestnanci citili vice drsne pri jezdeni do prace &#8211; no a za toto by si John vyslouzil zpet svoji vybojovanou pozici</p>
]]></content:encoded>
	</item>
</channel>
</rss>
