Podnikani v USA

Blog: Informace o tom jak podnikat v USA, jak prorazit, napady, apod.

Podnikani v USA random header image

Co kdyz nejaky hnup kopiruje co delate

September 28th, 2008 · 45 Comments

Predstavte si, ze nejaky hnup udela web na stejne podnikani jako vy. Ale protoze nema fantazii, tak si vymysli temer identickou domenu (nazev je uplne stejny az na jedno pismenko, ktere  je jinak). Texty na webu jsou velmi napadne podobne. Casto kladene otazky pripominaji prvni verzi co jsem mel na webu. Sluzby jsou velmi podobne. Kdyz ja mam na webu fotku pekne kancelarske budovy (coz je budova, kterou vlastnim) tak tento clovek si da na web fotku take pekne kancelarske budovy. Dokonce na tu budovu prida logo firmy, aby me jeste trumfnul. Ale je to falesne. Na uplne stejne adrese je totiz uplne jinaci budova a uplne jinaci business.  Proste se vsim to jeste vylepsi (ale nepravdive).

A abych na to neprisel tak zablokuje mou IP adresu, abych na ten web nemohl. Asi nechce abych videl, ze to udelal. Domena je registrovana anonymne. Proste at se neprijde kdo za tim stoji. Nechapu, ze nekdo zacne podnikat tak, ze rozjede web a jako prvni starost zablokuje pristupy cloveku od ktereho kopiruje. Navic je to ctenar tohoto blogu. Co na to rikate? A co byste delali?

Popularity: 34%

Tags: Podnikani & zivot v USA

45 responses so far ↓

  • 1 Adam // Sep 28, 2008 at 9:52 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Nojo, nÄ›kteří lidi neumÄ›jí nic jiného, než takovéhle sviňárny… Nejsem si jistý, ale myslím že na to existuje nÄ›jaký zákon (ikdyž nevím jaký)…

  • 2 Roman // Sep 28, 2008 at 10:46 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Ahoj,

    zůstaň v klidu. S tímhle jsi prostÄ› musel poÄ?ítat, takže nech chytráka vycukat se. Konec konců ti moc neÅ¡kodí.
    Pokud rozjel stejný biz, tak snad bude investovat do reklamy. Tedy u urÄ?ité skupiny lidí vytvoří samotnou potÅ™ebu po poskytované službÄ›/zboží, ale urÄ?itá (snad významná) Ä?ást té novÄ› aktivované skupiny si bude chtít ověřit i konkurenci a dostane se tak k tobÄ›.
    V podstatÄ› ti pÅ™ivede zákazníky. BudeÅ¡-li poÄ?ítat s tím, že tvůj biz je důvÄ›ryhodnÄ›jší a služba kvalitnÄ›jší, tak za jeho peníze ti pÅ™ijdou zákazníci.
    A tÅ™eba to chytrák rozjede ve velkém a zaÄ?ne ti opravdu konkurovat, což by pro tebe mohla být skvÄ›lá motivace na tvém bizu zapracovat. A zase jsi vyhrál.
    Tak i tak ti chytrák pomůže. Pokud celý objem financí ve tvém bizu je koláÄ?, tak ty rozhodnÄ› vlastníš víc. A když díky penÄ›zům chytráka ten koláÄ? jeÅ¡tÄ› poroste, tak na tom pÅ™ece vydÄ›láš.
    NechceÅ¡ se svěřit s tím, o jaký web se jedná? …

  • 3 Jakub Musil // Sep 28, 2008 at 11:04 pm  Add karma Subtract karma  +1

    Adame stěží se budeš ohánět zákony, když je pachatel neznámý.

    DoporuÄ?uji kontaktovat registrátora domény, hosting nebo přímo správce TLD domény. A tam to objasnit a snažit se vyÅ™eÅ¡it.

    Jinak nejspíš nezmůžeš nic.

  • 4 Racek // Sep 29, 2008 at 12:05 am  Add karma Subtract karma  +0

    Ja bych to videl na nejakej DDoS utok :)

  • 5 iSkrblík // Sep 29, 2008 at 12:33 am  Add karma Subtract karma  +0

    fakt drsny!

  • 6 Mike // Sep 29, 2008 at 12:49 am  Add karma Subtract karma  +0

    Tak tohle je fakt sila. Pises ze je to ctenar tohodle blogu, takze asi i Cech. Tim padem me to vlastne ani moc neprekvapuje :/

  • 7 Jan // Sep 29, 2008 at 12:56 am  Add karma Subtract karma  +0

    Od toho jsou ochranné známky.

  • 8 Pavel Zemlinka // Sep 29, 2008 at 12:56 am  Add karma Subtract karma  +0

    To jsem zazil i u jednoho ze svych kseftu. Nejmenovana firma z Brna okopcila co se dalo a tedka jenom kazi ceny tim ze prodava za kazdou cenu. Je to fakt hnus a vubec nic s tim nelze delat.

  • 9 Martin Hinner // Sep 29, 2008 at 1:00 am  Add karma Subtract karma  +0

    Neslo by sem rovnou napsat tu domenu, at’ se vsichni pobavi ? Stejne se to jednou proflakne …

  • 10 Cayman // Sep 29, 2008 at 1:19 am  Add karma Subtract karma  +0

    U Ä?ehůnů bych se niÄ?emu nedivil, ale není to podobný případ, jak s tím Copacabanabikes.com, kdys také myslel, že to je ÄŒech a pak se z toho vyklubali chytří Ä?íňani nebo kdo to vlastnÄ› byl a jestli to není tvoje stránka?

  • 11 kamil // Sep 29, 2008 at 1:31 am  Add karma Subtract karma  +3

    Vzhledem k tomu ze zde celkem otevrene publikujes sve podnikani je jasne ze vedle prinosu to take obcas bude znamenat nejakou ztratu. Tak jako supermarket musi pocitat s tim ze mu zakaznici za rok nacorujou nake to procento obratu :) Navic si nemyslim na rozdil od prispevatelu vyse ze je to domenou cechu. Pokud udelas to same v americe, nemecku, rusku dopadne to uplne stejne…

  • 12 ostghost.com // Sep 29, 2008 at 1:53 am  Add karma Subtract karma  +0

    a nejhorsi na tom je ze ja neznat tento blog tak pri klasickem pristupu kdy castecne vybirame alespon cesi i na zaklade celkoveho vzhledu tak bych bral prave tvou zasilkvoou sluzbu jako tu druhou resp. horsi.

    vim rozebiralo se zde kdysi v komentarich proc amercike stranky jsou tak seredne resp. jednoduche a vcelku to i chapu ale je to tak uz werich zpival saty delaj…

    chtel jsem vam o nich napsat cca 10 dni zpet ale pak jsem to nejak nechal plavat.

  • 13 ~NX~ // Sep 29, 2008 at 2:28 am  Add karma Subtract karma  +4

    Na tvem miste bych nedelal nic. Cokoliv s tim delat te bude stat cas, usili a energii. Vsechno tohle muzes vyuzit k dalsim zkvalitnovani tve sluzby.

  • 14 Tomáš Bíbrlík // Sep 29, 2008 at 2:41 am  Add karma Subtract karma  +0

    Zmr…. prostÄ› existují a existovat budou. K tomu se nedá nic více říci. Hold lidská závist je nepÅ™ekonatelná…

  • 15 Tom@S // Sep 29, 2008 at 2:46 am  Add karma Subtract karma  +0

    ja by som pridal copyright aj na texty a vsetko a potom to skusil cez hosting ci priamo kontaktovat registratora domeny.

  • 16 Vembl // Sep 29, 2008 at 2:55 am  Add karma Subtract karma  +0

    Kdybych byl na tvém místÄ›, asi bych mu zkusil nejprve napsat e-mail a požádat ho o vysvÄ›tlení. Pokud nebude reagovat, tak bych ho protáhl diskuzními fóry v ÄŒechách, pořádnÄ› bych rozmáznul název toho webu i jméno majitele. Pokud by ani to nepomohlo, tak ti nezbyde nic jiného než zkusit soudy, ale s tím asi neuspÄ›jeÅ¡. Je to ale sviňárna nejhoršího kalibru. Neříkám, že Ä?lovÄ›k nekopíruje od konkurence, ale zkopÄ?it celý web i s texty, to je trochu silný tabák. KaždopádnÄ› ti pÅ™eju hodnÄ› Å¡tÄ›stí pÅ™i Å™eÅ¡ení toho problému.

  • 17 crowen // Sep 29, 2008 at 3:15 am  Add karma Subtract karma  +0

    Hlavne si sprav printscreeny ako dokazy, a rozmaz ho vsade, kde sa da. Skus Blesk, uz o tebe pisali raz, bulvar ma aferky rad :-)

    Mozes sem hodit link na ten web pls?

  • 18 Jan Dvořák // Sep 29, 2008 at 3:36 am  Add karma Subtract karma  +0

    Nejdřív bych si ujasnil jakou Å¡kodu mi existence toho webu Ä?iní, pokud by ji Å¡lo vyÄ?íslit bylo by to ideální. Na základÄ› toho bych si rozvážil zda má vůbec cenu dÄ›lat nÄ›jaké kroky. Pokud ano, pak bych nechal zdokumentovat obsah obou webů notářem (dražší varianta, právnÄ› silnÄ›jší) nebo screenshoty vytisknout a poslat si sám sobÄ› doporuÄ?enou poÅ¡tou. Zalepená obálka s obsahem s datovým razítkem poÅ¡ty je dokladem o stavu webu (levnÄ›jší varianta, právnÄ› slabší). NáslednÄ› bych dotyÄ?ného písemnÄ› s doruÄ?enkou vyzval k odstranÄ›ní závadného stavu a poskytl mu lhůtu na provedení. Pokud nebude reagovat lze tuto vÄ›c Å™eÅ¡it jako pÅ™estupek podle pÅ™estupkového zákona (málo známá možnost u malých Å¡kod) nebo v obÄ?annskoprávním sporu soudnÄ› nebo v trestnÄ› právním sporu (zde musí ale být velká Å¡koda a prokázán úmysl).

  • 19 Cayman // Sep 29, 2008 at 3:51 am  Add karma Subtract karma  +0

    Chlapci, pÅ™eÄ?tÄ›te si nejprve příspÄ›vek http://www.podnikanivusa.com/2007/07/27/vitam-kokota-s-copacabanabikescom/, aby bylo jasno, co podobného se již stalo.

  • 20 PJ // Sep 29, 2008 at 3:55 am  Add karma Subtract karma  +3

    Rozmáznout = ztrácet Ä?as tím, že mu udÄ›lám gratis reklamu. To je snad nejvÄ›tší kravina, jaká se dá udÄ›lat.

    Soudit se = ztrácet Ä?as i peníze

    Já bych to pÅ™eÅ¡el bez komentáře, on Ä?as ukáže k Ä?emu bezmyÅ¡lenkovité kopírování vede…

  • 21 Referáty // Sep 29, 2008 at 4:10 am  Add karma Subtract karma  +0

    HoÄ? sem link na tu kopii, aÅ¥ se pobavíme :)

  • 22 swen // Sep 29, 2008 at 5:33 am  Add karma Subtract karma  +2

    Johne,
    kdysi jsi tady psal jednu moudrou vec s kterou souhlasim. Ze hospody jsou plne budoucich podnikatelu - ale ze nastesti je jen velmi malo lidi kteri dokazi dotahovat veci do konce.
    Proste bych to neresil protoze jedna vec je okopirovat neco, druha vec je udrzet to pri zivote.
    Navic jsem nekde cetl nejaky pruzkum ktery rikal ze v 90% neni nikdy prekonana “vyhoda prvni sluzby” Prelozeno to znamena, ze v 90% se ti druzi nechytaji…
    Navic to co zkopiroval je jen vnejsi slupka, to dulezite - procesy - zkopirovat nemuze :-)
    Takze bud v klidu a neres to.

  • 23 Honza C. // Sep 29, 2008 at 5:35 am  Add karma Subtract karma  +0

    Otazkou je, jestli jsou jsou Johnovy puvodni texty do detailu zkopirovane na tom druhym webu. Pokud je ten druhy web jen podobny, a nabizi stejne sluzby, delat se s tim neda nic, je to normalni projev kapitalismu a trhu - pokud jeden na necem vydelava, druhy se snazi o totez.

  • 24 Tomas Vacek // Sep 29, 2008 at 5:48 am  Add karma Subtract karma  +0

    Vsechno hezke akorat na tom webu jsou zverejnene same nepravdive informace.

  • 25 Nishkam // Sep 29, 2008 at 6:17 am  Add karma Subtract karma  +0

    IMHO jsou 2 varianty:

    1. svoji praci umis dobre a bavi Te. V tom pripade bych to neresil, protoze konkurent Te dlouhodobe neohrozi

    2. predmet podnikani je zalozen na prechodne prilezitosti na trhu. V tom pripade muzes bojovat, ale casem stejne budes muset preskocit k nove prilezitosti

    Kazdopadne copy-paste je ubohy zpusob podnikani. Kopirovanim se da mnoho veci naucit, ale takhle tupe kopirovat - to jsem nikdy nechapal. Jak to muze nekoho bavit? Docela by mne zajimalo, jak zjistil Tvoji IP. :)

  • 26 usa // Sep 29, 2008 at 6:39 am  Add karma Subtract karma  +0

    Klasický Ä?eÅ¡i, mÄ› se to už stalo nÄ›kolikrát, staÄ?í nÄ›kde nÄ›co naznaÄ?it že to jde a vÅ¡ichni se do toho nas…..a je po businessu. Mimochodem, myslím, že díky tomu, jak píšeÅ¡ tvoje poznatky o podnikání a jak se Ti daří, tak je to jenom potrava pro ty kopírovací magory. KDYŽ TO JDE TOBÄš, TAK TO PÅ®JDE I NÃ?M. PODÃ?VEJ SE, JAK SI TO CHVÃ?LÃ? A JAK MU TO SYPE. Ä?eÅ¡i totiž umí straÅ¡nÄ› moc poÄ?ítat a když tu napíšeÅ¡, že prodáš xxx kol a že shipito má 1000 zákazníků, tak jim dojde že například 1000 x 8, 5 usd = nové auto za nic, nebo lépe Å™eÄ?eno, že poÅ¡leÅ¡ pármbalíÄ?ků……………..nikdo už nevidí tu práci za tím apod. Tenhle blog je perfektní a Ä?tu ho dennÄ›, je plný pozitiva a dobrých nápadů, jenomže v Ä?echách je navalená závist a nepÅ™ejícnost a každý jenom hledá co by ukradnul…………

    PÅ™itom každý pÅ™ehlíží to, že si svůj život nosí v hlavÄ› a na co myslí, to se mu také stane, ale to je už o nÄ›Ä?em jiném…………..

    mÄ› se stalo i to, že se kokurenÄ?ní firma z ciziny dostala ke kontaktům mých prodejců, co mám na webu aby jim zákazníci mohli volat, a nabídli jim 10 x nižší nákupní cenu, než mám já a to bylo peklo……………chytří zůstali, blázni to vzali sami na sebe a skonÄ?ili……………..

    závÄ›rem, myslím, že do roka a do dne vznikne dalších 10 shipít a podobných projektů jaké tu jsou……….

  • 27 Jaromír Adámek // Sep 29, 2008 at 7:39 am  Add karma Subtract karma  +1

    “A co byste delali?”

    :) zasmál bych se…

    Otázka zní: Bude takový Ä?lovÄ›k úspěšný? Má se jim vůbec cenu zabývat?

    Pokud ti vyloženě nepoškozuje jméno, tak se na něj vykašli :).

  • 28 Jaromír Adámek // Sep 29, 2008 at 7:41 am  Add karma Subtract karma  +0

    kamil: vÄ›tÅ¡inu ztrát v maloobchodu mají na triku zamÄ›stnanci (doprava, ochranka atd.). Zákazníci ukradou menÅ¡inu, jsem vidÄ›l statistiky…

  • 29 Andrej // Sep 29, 2008 at 8:07 am  Add karma Subtract karma  +0

    Tak tvoja sytuácie nie je vôbec príjemna a je mi naozaj ľúto, že existujú ľudia ktorí pracujú týmto neetickým spôsobom. Aká by bola bez týchto ľudí spoloÄ?nosÅ¥ lepÅ¡ia.

    Osobne ti neviem porodiÅ¥. Ale môj otec po kedysi po 11 rokoch vyhral spor s ministerským úradnikom ktorý najskôr schválil a potom zaÄ?al vyrábaÅ¥ na vlastnú päsÅ¥ jeho výrobky.

    Inak si myslím, že Ä?lovek s tvojimi zdrojmi by dokázal zabezpeÄ?iÅ¥ aj urÄ?itú antiseo reklamu … (heheh, som ja ale hajz.)

  • 30 satoo // Sep 29, 2008 at 9:14 am  Add karma Subtract karma  --1

    Co bych delal ja? Ja bych u nej nakoupil sluzby / zbozi, a dal si tak rocni splatnost :)

  • 31 Martin Kadlcik // Sep 29, 2008 at 10:21 am  Add karma Subtract karma  +0

    Staci jedna objednavka a bude hned jasne, kdo za tim stoji. Fakturu preci musi vystavit nejaka firma ;-)

  • 32 Å imon Grimmich // Sep 29, 2008 at 11:37 am  Add karma Subtract karma  +0

    Často mám problém s tím, že mi někdo krade texty a fotky, ale okopírovat celý web a ještě blokovat IP, to je hustý

  • 33 in-ocean // Sep 29, 2008 at 12:39 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Johne, co s tim? Dej sem veskere detaily tveho podnikani at kopie muze byt dokonalou. Kdyz ti to tak jde, tak se preci podel o svuj uspech. Mozna by jsi “ho” mohl podporit i financne a dat na svych strankach na nej odkaz. :)
    Samozrejme si delam legraci. Soustred se na sve cile a zamery a jdi za nimi. Nenech se rozptylovat, buduj svoji archu a taktez ji ochranuj ochranymi znamkami.

  • 34 honza // Sep 29, 2008 at 12:55 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Já bych z toho nedÄ›lal drama, jako tady navrhovali soudy a podobnÄ›, ale Å¡el bych na nÄ›j psychologicky. Asi se to nehodí sem psát, když to tady Ä?te, ale nÄ›jaká dobÅ™e vymyÅ¡lená vÄ›ta v nÄ›jakém Ä?lánku udÄ›lá vÄ›tší službu, než celé soudy svÄ›ta ;)

  • 35 Pavel // Sep 29, 2008 at 2:56 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Vykaslal bych se na nej, jestli maximum ceho je schopnej je kopirovat a krast tak muzes byt v klidu, s takovouhle filosofii tento konkretni ctenar brzo zkrachuje a navic budes vzdycky krok pred nim :-) Pointa je, ze muze prijit i clovek kterej to tvoje podnikani okopiruje “legalne”, proste rozjede taky business s kolama..co budes moc delat, nic..je lepsi se s tim nestresovat a soustredit se byt nejlepsi. Podle me.

  • 36 John // Sep 29, 2008 at 3:40 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Abych rekl pravdu tak takovemu chudakovi co si nevymysli ani originalni nazev a takto kopiruje nechci vubec delat reklamu zdarma. Proto ten link nikde nedavam.

  • 37 Cappy // Sep 29, 2008 at 4:08 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Ano. To je sprosté plagiátorství. Na tom se shodneme.

    Ale Johne, ruku na srdce. Já jsem to minule nechtěl rozmazávat, ale být Tebou, tak bych se zase až tak moc nedivil, protože Ty si za to můžeš v podstatě sám.

    Nedá se nic dělat, budeš muset pro příště pouštět daleko méně informací. Nechodí sem jen samí slušní lidé - ale i hajzlíci a ubožáci.

  • 38 John // Sep 29, 2008 at 4:54 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Me nevadi kdyz se vsichni ctenary rozhodnou delat to co delam ja. Ale vem si, ze mas web cappytech.com a nekdo si udela web capytech.com (oddela jedno pismenko z domeny) a bude delat to stejne jako to.. To je prece uplna blbost a ja to nejak nedokazu pochopit.

  • 39 John // Sep 29, 2008 at 5:00 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Jinak souhlasim s tim co tady pise vetsina .. nema smysl se tim zabyvat a je lepsi se soustredit na vlastni business. Tak to i delam…

  • 40 Cappy // Sep 29, 2008 at 8:27 pm  Add karma Subtract karma  +0

    John: No, nechtěl jsem, aby to tak vyznělo tak poraženecky. Jisté opravné prostředku tu samozřejmě jsou.

    Řeknu příklad. Kdysi se stal populární Digg.com (vlastnÄ› jeÅ¡tÄ› je populární). No a tehdy nÄ›jakého chytráka napadlo, že si zaregistruje diggg.com se tÅ™emi “ggg”. Což také udÄ›lal.

    No majitel Digg.com podal stížnost a diggg se tÅ™emi “ggg” už dnes neexistuje (jestli se nepletu). Takže se dá zařídit leccos, zejména, pokud je tam podezÅ™ení na zneužití registrované nebo obchodní ochranné známky.

  • 41 Jaromír Adámek // Sep 30, 2008 at 1:23 am  Add karma Subtract karma  --1

    Pokud už mám doménu, kde se opakují nějaká písmenka a nebo nevadí vypuštění jednoho, tak si zaregistruji i alternativy ne?

    Třeba jedna moje oblíbená firma má ANGLICK� název na doméně .CZ a NEkoupila si i .COM a já vždy automaticky, když píšu anglický název dávám .com, kde je jen parking domény se sponsory, na kterém vydělává někdo jiný.

    Podle mě je to do jisté míry blbost té firmy. Když už mám zaběhnutou firmu s nějakým blbýýým názvem, tak si zaregistruji i všechny blýý a blybýýýýý názvy dookola, než se pak soudit, vždyť to stojí $6,95.

    Ale jinak to nejhorší, co Ä?lovÄ›k může udÄ›lat je psát o tom svém “konkurentovi” jen mu tím udÄ›lá reklamu. Nechápu, jak nÄ›kdo může poradit, aÅ¥ o nÄ›m John napíše na Ä?eských fórech :), to je pÅ™ece ta nejlepší reklama pro nÄ›ho :).

    Opravdu vám to některým nedojde :)?

    KaÅ¡lat na nÄ›ho a vÄ›novat se vlastnímu projektu. Pokud toho zkopíruje moc, tak posudek od soudního znalce, vyÄ?íslit Å¡kodu na 500k CZK a je to. Kámošům, co prodávají IT, takhle nÄ›kdo okopíroval web, a domluvili se s tou firmou na jednorázovém vyrovnání 300k (ta firma to neokopírovala, ale její dodavatel, takže nemÄ›la problém zaplatit a pak to po nÄ›m vymáhat). Akorát prý byl problém sehnat soudního znalce zrovna na tohle, jelikož se nikomu do toho nechtÄ›lo.

    Jinak jsme ale lidi, Pepa peÄ?e housky, Jirka je peÄ?e taky atd. Koupírujeme své Ä?innosti pořád. Číňané nic jiného nedÄ›lají…

  • 42 Travick // Sep 30, 2008 at 2:07 pm  Add karma Subtract karma  +0

    Takže na Johnovu podporu každý Ä?tenář nechÅ¥ si dá za úkol zjistit, jakou placennou reklamu dotyÄ?ný používá a pÅ™es tento link se zajímat o jeho služby, no ne? :-)

  • 43 Premek // Oct 1, 2008 at 9:18 am  Add karma Subtract karma  +1

    Ahoj Johne,
    tak ja mam presne stejnou zkusenost jako jsi zde popsal - nejaky hajzlik okopiroval jeden muj web poskytujici zprostredkovani sluzeb - okopiroval nabizene sluzby, strukturu webu, nektere texty primo doslova, obrazky taky, v domene zmenil pouze jedno pismeno…co s tim delat? Ja to vyresil tak, ze jsme ho potrapili par fiktivnima objednavkama a pri te prilezitosti zjistili, ze web sice okopiroval, ale cely system vyrizovani objednavek, jednani se zakazniky a vubec celou realizaci ma uplne debilni a tudiz nefunkcni….to muze byt asi utecha i pro Tebe, protoze se da predpokladat, ze nymandi kteri tohle delaji a nejsou schopni vymyslet web nebudou schopni ani vymyslet system - coz je podle me tezsi a bez toho jim to nepujde, nebo to pujde, ale rozhodne hure nez tem, ktere vykradali…

  • 44 Rammi // Oct 1, 2008 at 10:09 am  Add karma Subtract karma  +0

    No minimalne by mi to asi stalo za usili najit si ty stranky na http://web.archive.org/web/*/http://www.podnikanivusa.com
    tzn svoji i jeho, opsat si data registrace domen, a poslat to jeho hostingu / a registratorovi domeny.
    Urcite by to pripadne slo i s nejakou pohruzkou.
    Nedávno sis pochvaloval nového právníka, tak je otázka jestli to nestojí za hodinu jeho práce.

    Nebo to nechat rovnou postavit jako spor o penize, podlozit uslym ziskem, poskozenim dobreho jmena, atd, atd.

    A nevim jaký máš ten bussines a jak je starý, ale jestli by nestálo zato abys na ten web dal “serving you since 2002″ nebo nÄ›co v tom smyslu. I když to by mohl taky lehce zkopírovat, což je dobÅ™e…
    Pokud to zkopíruje je to další klamání spotřebitele, a tipuju, ze v USA bude asi taky něco jako náš úřad pro ochranu spotřebitele, který by to mohl vyřešit zadarmo.

  • 45 Martin // Oct 1, 2008 at 11:55 am  Add karma Subtract karma  +0

    Nedelej si z toho hlavu, protoze jak se rika, a je to pravda, ze: KDYZ DVA DELAJI TOTEZ, NIKDY TO NENI TOTEZ!!! A navic ti ten bezumka dela reklamu za free. Ono okopirovat web je to nejednoduzsi, prvni krok. A co ty ostatni kroky??? Vlastni uskutecneni obchodu, pece o zakazniky … . Hod ho za hlavu, protoze te bude stat cas a CAS JSOU PENIZE!!! PS: Omlouvam se za diakritiku, ale jsem mimo CR a tady je klavesnice anglicka.

Napis komentar